سبزوار یکی از شهرستان‌های بزرگ و توانمند استان

سبزوار یکی از شهرستان‌های بزرگ و توانمند استان
آذر ۲۱, ۱۳۹۶
145 بازدید

استاندار خراسان رضوی اعلام کرد سبزوار یکی از شهرستان‌های بزرگ و توانمند استان استاندار خراسان رضوی با اشاره به رتبه نخست ایجاد اشتغال‌زایی استان در کشور، گفت: ۲۳٫۱ درصد اشتغال‌زایی کشور در استان ایجادشده است و تا پایان امسال ایجاد بیش از ۱۶۰ هزار شغل در استان پیش‌بینی می‌شود. علیرضا رشیدیان در نشست ستاد اقتصاد […]

استاندار خراسان رضوی اعلام کرد

سبزوار یکی از شهرستان‌های بزرگ و توانمند استان

استاندار خراسان رضوی با اشاره به رتبه نخست ایجاد اشتغال‌زایی استان در کشور، گفت: ۲۳٫۱ درصد اشتغال‌زایی کشور در استان ایجادشده است و تا پایان امسال ایجاد بیش از ۱۶۰ هزار شغل در استان پیش‌بینی می‌شود.

علیرضا رشیدیان در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان سبزوار که با حضور جمعی از مدیران استانی و شهری در محل فرمانداری سبزوار برگزار شد اظهار داشت: سبزوار یکی از شهرستان‌های بزرگ و توانمند خراسان رضوی است و با توجه به شاخص‌های متعدد جزء شهرهای تأثیرگذار در موضوع اقتصاد استان محسوب می‌شود.

وی بابیان اینکه درگذشته نرخ بیکاری استان ۱۴٫۲ درصد بوده که امروز به میزان ۱۰٫۱ درصد رسیده است، گفت: در حال حاضر ۳۰۰ هزار نفر بیکار در استان وجود دارد و برای ایجاد اشتغال‌زایی جمعیت بیکار استان باید تمامی مشکلات این بخش رفع شود.