سبحانی فر: اعضای هیات تحقیق و تفحص از دخانیات تعیین شدند

سبحانی فر: اعضای هیات تحقیق و تفحص از دخانیات تعیین شدند
آذر ۲۱, ۱۳۹۶
153 بازدید

رئیس کمیته ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی نشست این کمیسیون را تشریح کرد. رمضانعلی سبحانی فردر گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهارداشت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای پاسخ به سوال نمایندگان در زمینه تعرفه های تلفن های همراه در زمان اربعین برای زوار […]

رئیس کمیته ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی نشست این کمیسیون را تشریح کرد.

رمضانعلی سبحانی فردر گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهارداشت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای پاسخ به سوال نمایندگان در زمینه تعرفه های تلفن های همراه در زمان اربعین برای زوار حضور پیدا کرد و قرار شد کارگروهی تشکیل و زوایای مختلف بررسی شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت ارتباطات گزارشی از عملکرد خود ارائه کرد، ادامه داد: همچنین گزارشی از طرح ریجستری ارائه شد و مشخص شد که این طرح درآمد هزار میلیارد تومانی برای دولت داشته و حقوق مشتری در زمینه ارائه گوشی مرغوب، با کیفیت و استاندارد رعایت می شود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: همچنین انصاری، قاضی پور، اسماعیلی، عزیزی، احمدی، ملکی، منصوری، حسینی کیا، کامران و ابطحی به عنوان اعضای هیات تحقیق و تفحص از سازمان دخانیات تعیین شدند.