ریل‌گذاری پروژه راه‌آهن سبزوار تا پایان امسال آغاز می شود

ریل‌گذاری پروژه راه‌آهن سبزوار تا پایان امسال آغاز می شود
آذر ۱۶, ۱۳۹۸
161 بازدید

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات ریل‌گذاری پروژه راه‌آهن این شهرستان تا پایان امسال خبر داد.  به گزارش پورتال خبری علی‌سبحانی‌فر، جشن مولودی‌خوانی به مناسبت ولادت امام حسن عسکری (ع) چهارشنبه شب با حضور نماینده دیار #سربداران در مجلس شورای اسلامی، دانشگاهیان، فرهنگیان، ورزشکاران و اقشار مختلف مردم برگزار شد. نماینده […]

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات ریل‌گذاری پروژه راه‌آهن این شهرستان تا پایان امسال خبر داد.

 به گزارش پورتال خبری علی‌سبحانی‌فر، جشن مولودی‌خوانی به مناسبت ولادت امام حسن عسکری (ع) چهارشنبه شب با حضور نماینده دیار #سربداران در مجلس شورای اسلامی، دانشگاهیان، فرهنگیان، ورزشکاران و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در این‌ مراسم به دیگر اقدامات صورت گرفته در بخش #بهداشت و درمان حوزه انتخابیه اشاره کرد و افزود: تعداد پایگاه‌های اورژانس حوزه انتخابیه از ۱۲ به ۳۲ پایگاه افزایش یافته و تلاش شده در کمتر از ۱۵ دقیقه به شهروندان خدمت‌رسانی صورت گیرد.

علی‌سبحانی‌فر با بیان اینکه در حال حاضر پایگاه #اورژانس_هوایی در ۱۲ مرکز استان وجود ندارد اما در شهرستان سبزوار مستقر شده است، افزود: تاکنون بیش از ۳۰۰ نفر با فعالیت اورژانس هوایی در جاده‌ها و‌ روستاهای حوزه انتخابیه از مرگ حتمی نجات یافته‌اند.

ی ادامه داد: از مجموع یک هزار بیمارستان در کشور، ۶۰ بیمارستان مجوز #گردشگری_سلامت را اخذ کرده‌اند که یکی آنها بیمارستان حشمتیه سبزوار است.

نماینده دیار #سربداران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش پرواز های #فرودگاه سبزوار، بیان کرد: در گذشته فرودگاه این شهرستان طی هفته یک یا دو پرواز به مقصد تهران داشت، اما هم‌ اکنون در تمامی روز های هفته پرواز به مقصد تهران و بالعکس وجود دارد و تعداد پرواز‌های فرودگاه سبزوار از هشت مرکز استان بیشتر است.

سبحانی‌فر، راه‌آهن را یکی از زیرساخت های توسعه‌ای دانست و گفت: از سه دهه گذشته احداث راه‌آهن سبزوار در دستور کار بوده اما پیشرفتی مشاهده نمی شد اما اینک خوشبختانه پروژه راه‌آهن به نزدیکی اراضی روستاهای ایزی و خیرآباد رسیده و‌ ریل‌گذاری آن تا پایان امسال آغاز می‌شود.

وی افزود: همچنین عملیات #ریل‌گذاری پروژه #راه‌آهن سبزوار در مرحله برگزاری مناقصه است و به زودی پیمانکار آن مشخص می شود.

نماینده دیار #سربداران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: عملیات ساخت #ایستگاه_راه‌آهن سبزوار به صورت کاملا استاندارد در مجاورت کمربندی هشت بهشت شهر سبزوار در حال ساخت است.

 سبحانی‌فر در پایان یادآور شد: در طرح های اولیه پروژه راه آهن سبزوار دستک و‌آنتنی بیشتر نبود و با پیگیری های انجام شده و تامین اعتبار، راه آهن سبزوار در مسیر اصلی و راه آهن شمال به جنوب کشور قرار گرفته است.