سبحانی فر مطرح کرد:تعیین تعرفه‌های جدید اینترنت پایانی بر کم فروشی و گران فروشی

سبحانی فر مطرح کرد:تعیین تعرفه‌های جدید اینترنت پایانی بر کم فروشی و گران فروشی
آذر ۲۲, ۱۳۹۶
172 بازدید

رییس کمیته ارتباطات مجلس، گفت: تصمیم اخیر کمیسیون تنظیم مقررات رادیویی در تعیین تعرفه های جدید اینترنتی پایانی بر کم فروشی و گران‌فروشی اینترنت به کاربران خانگی است. رمضانعلی سبحانی فر ، با اشاره به تغییر در بسته های اینترنتی، گفت: شفافیت در بسته های اینترنتی در حال حاضر اولویت نخست است، چراکه مردم را […]

رییس کمیته ارتباطات مجلس، گفت: تصمیم اخیر کمیسیون تنظیم مقررات رادیویی در تعیین تعرفه های جدید اینترنتی پایانی بر کم فروشی و گران‌فروشی اینترنت به کاربران خانگی است.

رمضانعلی سبحانی فر ، با اشاره به تغییر در بسته های اینترنتی، گفت: شفافیت در بسته های اینترنتی در حال حاضر اولویت نخست است، چراکه مردم را با زمان ها و گیگ های متفاوت سرگردان شده بودند و مردم نمی دانستند که کدام بسته را با چه قیمتی خریداری کنند.

رییس کمیته مخابرات کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه با بررسی های وزارت ارتباطات یک بسته اینترنت منصفانه و یک اینترنت بالا را تعیین کردند، افزود: بسته اینترنت منصفانه برای افراد با مصرف حداقلی است و چیزی حدود ۳۵ برابر اینترنت منصفانه برای پر مصرف ها در نظر گرفته شده است که به صورت اختصاصی ارائه می شود و حدود ۸۰ هزار تومان تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه اینترنت منصفانه شیوه جدید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای شفاف‌سازی بیشتر در موضوع اینترنت عرضه شده توسط اپراتورها است، ادامه داد: طبق اصلاحات اخیر کمیسیون تنظیم مقررات رادیویی به طور کلی اینترنت به دو شکل اینترنت کم‌مصرف‌ها و اینترنت پرمصرف‌ها عرضه می شود.

نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تصمیم اخیر کمیسیون تنظیم مقررات رادیویی پایانی بر کم فروشی و گران‌فروشی اینترنت به کاربران خانگی است، یادآور شد: شیوه جدید وزارت ارتباطات سرعت، کم فروشی، شفافیت و اقتصادی شدن اینترنت برای مشترکان پرمصرف را تامین می‌کند.

رییس کمیته مخابرات کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، به خانه ملت گفت: تعیین بسته های جدید برای پرمصرف ها و کم مصرف ها توجیه دارد و هنوز دستورالعمل آن ابلاغ نشده است، لذا پس از ابلاغ این دستورالعمل کمیته ارتباطات این تصمیم جدید را بررسی می کند..