هدایت نقدینگی به بورس، شتاب‌دهنده چرخه تولید ملی

هدایت نقدینگی به بورس، شتاب‌دهنده چرخه تولید ملی
اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۹
169 بازدید

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به رونق اخیر در بازار سرمایه و بورس اشاره و بیان کرد: هدایت نقدینگی به سمت بازار بورس و اوراق بهادار موجب شتاب در حرکت چرخه تولید و اقتصاد ملی می‌شود. رمضانعلی سبحانی‌فر گفت: یکی از بهترین راهکارهای جهش تولید، خلق ثروت و جلوگیری از تورم، هدایت […]

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به رونق اخیر در بازار سرمایه و بورس اشاره و بیان کرد: هدایت نقدینگی به سمت بازار بورس و اوراق بهادار موجب شتاب در حرکت چرخه تولید و اقتصاد ملی می‌شود.

رمضانعلی سبحانی‌فر گفت: یکی از بهترین راهکارهای جهش تولید، خلق ثروت و جلوگیری از تورم، هدایت سرمایه‌ها از طریق بورس به سوی تولید است.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط ایجاد شده یکی از بهترین راهکارها در این زمینه قرار گرفتن نقدینگی کشور در بورس است که عاملی برای تحول و رونق بخشی اقتصاد کشور می‌باشد.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: از طریق هدایت سرمایه‌ها در بورس شرکتها و کارخانه‌هایی که در بورس هستند می‌توانند بهسازی شده و طرحهای توسعه خود را پیگیری کنند که این عوامل به جهش تولید ملی منجر می‌شود.
وی لازمه ورود به بورس را “کسب آگاهی و دانش کافی” ذکر و بیان کرد: سرمایه‌گذاری در مکان‌های مناسب سبب سود دهی مردم و جلوگیری از سرخوردگی آنها می‌شود.
سبحانی‌فر همچنین به سیر صعودی در فعالیت بورس کشور اشاره و بیان کرد: ورود سالم نقدینگی کشور به این بازار سرمایه، اشتغالزایی و ثروت بیشتر را در سال جهش تولید رقم خواهد زد. ایرنا