ضرورت هماهنگی و انسجام اعضای کابینه با دولت

ضرورت هماهنگی و انسجام اعضای کابینه با دولت
اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۹
169 بازدید

حوزه صنعت و معدن بخش مهمی از اقتصادکشور می باشد و می تواند در آرامش بازار و افکار عمومی نقش مهمی ایفا کند به همین دلیل اشتباهات این بخش بسیار حساس می باشد. عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در واکنش به برکناری وزیر صمت گفت :با توجه به نوسانات شدید بازار خودرو […]

حوزه صنعت و معدن بخش مهمی از اقتصادکشور می باشد و می تواند در آرامش بازار و افکار عمومی نقش مهمی ایفا کند به همین دلیل اشتباهات این بخش بسیار حساس می باشد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در واکنش به برکناری وزیر صمت گفت :با توجه به نوسانات شدید بازار خودرو در ماههای اخیر رییس جمهور تصمیم گرفت با تغییر در این وزارت خانه به سمت آرامش بازارپیش رود.
رمضانعلی سبحانی فر افزود: در این میان لازم است توجه کنیم که هماهنگی در تیم دولت یکی از نکات مهم برای اجرای سیاست های کلان دولت است و ناهماهنگی در برهه کنونی از دلایل دیگر این تغییر بود.
وی با مثبت ارزیابی کردن این تغییر اظهار داشت بی شک این تغییر به منظور برگشتن آرامش به بازارخودرو و تسریع در اجرای سیاست های تولید و تجارت بوده است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: نمی‌توان ادعا کرد که صد در صد مشکلات حوزه خودرو با تغییر وزیر حل خواهد شد، اما اینکه وزیر با دولت هماهنگی داشته باشد، موفقیت بیشتر در پی خواهد داشت.
رمضانعلی سبحانی‌فر اظهار کرد: رئیس‌جمهور اختیاراتی دارد و از جمله اختیاراتش این است که با فردی کار کند و با فردی کار نکند.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در خصوص تاثیر تغییر وزیر صنعت بر حوزه خودرو، گفت: نمی‌توان بیان کرد که صد در صد همه مشکلات با تغییر وزیر حل خواهد شد، اما اینکه وزیر با دولت هماهنگی داشته باشد، میزان موفقیت بیشتر خواهد بود، بنابراین نمی‌توان همه چیز را در تغییر یا انتصاب افراد جدید خلاصه کرد که وضعیت کاملا بهبود پیدا می‌کند و یا اینکه همه مشکلات به نوع مدیریت محدود می‌شود.
سبحانی‌فر با بیان اینکه این تغییر مشکلات خاصی را به وجود نمی‌آورد، عنوان کرد: تنها یک‌سری تغییر و تحولات در مدیران ایجاد می‌شود که اگر تدبیر شود، آسیب‌های آن کمتر است و اگر نشود آسیب‌هایی خواهد داشت. رئیس‌جمهور قطعا به این جمع‌بندی رسیده که محاسن این کار بیشتر بوده، بنابراین دست به تغییر زده است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این مهم است که اعضای کابینه با دولت هماهنگ بوده و هدف یکسان و هماهنگی بیشتر داشته باشند تا نتیحه بهتری بگیرند. امیدواریم این تغییرات به نفع دولت و ملت و همچنین توسعه، پیشرفت و برطرف کردن مشکلات باشد.