رضایت‌مندی پرسنل شبکه پستی باید سرلوحه کار باشد

رضایت‌مندی پرسنل شبکه پستی باید سرلوحه کار باشد
شهریور ۱, ۱۳۹۹
177 بازدید

مدیرعامل جدید شرکت ملی پست در دیدار با مدیران حوزه معاونت برنامه‌ریزی، پشتیبانی و توسعه‌مدیریت، دلیل اصلی اهمیت کار این معاونت را ارتباط با کارکنان شبکه پستی کشور دانست. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، در این دیدار که امروز با حضور علیرضا زرگوش عضو هیئت‌مدیره، محمد محسنی معاون برنامه‌ریزی، پشتیبانی و توسعه‌مدیریت و […]

مدیرعامل جدید شرکت ملی پست در دیدار با مدیران حوزه معاونت برنامه‌ریزی، پشتیبانی و توسعه‌مدیریت، دلیل اصلی اهمیت کار این معاونت را ارتباط با کارکنان شبکه پستی کشور دانست.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، در این دیدار که امروز با حضور علیرضا زرگوش عضو هیئت‌مدیره، محمد محسنی معاون برنامه‌ریزی، پشتیبانی و توسعه‌مدیریت و مدیران‌کل این معاونت برگزار شد، رمضانعلی‌سبحانی‌فر با تأکید بر اینکه رضایت‌مندی پرسنل باید سرلوحه کار این معاونت باشد اظهار داشت: پرسنل باید از نظر شغلی احساس امنیت کنند و یکی از کارهایی که در این مورد پیگیری جدی لازم دارد، موضوع تبدیل وضعیت‌هاست.

وی با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای پرداخت رفاهیات کارکنان، افزود: شناسایی راه‌کارهایی برای کسب درآمد و بهبود معیشت پرسنل، توجه به مدیریت هزینه‌ها و داشتن برنامه برای درست هزینه کردن از مهم‌ترین کارهای پیش روست.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در تصویب اساس‌نامه شرکت ملی پست نقش داشته گفت: من برای کار آمده‌ام و اعتقاد دارم که کار تیمی مهم است، باید همه اعضای یک مجموعه با هم کار کنند و یک هدف را دنبال نمایند.

رئیس هیئت‌مدیره با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های قانونی از جمله استقرار در پایانه‌های مرزی، فرودگاه‌ها و … ادامه داد: مولد کردن اموال غیر‌مولد، اجاره دادن فضاهای مازاد، مستندسازی املاک و پیگیری دعاوی با تأکید بر پرونده‌هایی که مورد تعارضند از جمله موارد مهم در حوزه معاونت برنامه‌ریزی و پشتیبانی است.

مدیرعامل شرکت ملی پست مقاوم‌سازی ساختمان‌ها، با اولویت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را مورد تأکید قرارداد و اضافه کرد: برای بودجه و اعتبارات موردنیاز سال آینده در حوزه تعمیرات ساختمان‌ها، ماشین‌آلات، خودروها و تأمین منابع برای خرید موتورسیکلت‌های برقی از محل اعتبارات اشتغال‌زایی برنامه‌ریزی لازم صورت پذیرد.

در ابتدای جلسه علیرضا زرگوش عضو هیئت مدیره و معین حوزه معاونت برنامه‌ریزی، پشتیبانی و توسعه‌مدیریت، ضمن تشریح برنامه‌ها و اقدامات این حوزه، به معرفی مدیران‌کل و شرح وظایف آن‌ها پرداخت.

همچنین محمد محسنی معاون برنامه‌ریزی، پشتیبانی و توسعه‌مدیریت، رحمان بیرانوند مدیرکل امورمالی و ذیحسابی، محمد سلگی مدیرکل تأمین،نگهداری و پشتیبانی، عبدالرضا هدایتی مدیرکل دفتر حقوقی، املاک و قراردادها و مریم ساعتچی مدیرکل توسعه سرمایه انسانی، گزارشی از تازه‌ترین فعالیت‌ها و وضعیت ادارات تحت مدیریت خود ارائه دادند.

برچسب‌ها:,