مدیرعامل شرکت ملی پست خواستار اجرای دقیق قوانین و مقررات شد

مدیرعامل شرکت ملی پست خواستار اجرای دقیق قوانین و مقررات شد
شهریور ۲, ۱۳۹۹
140 بازدید

مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: با اجرای دقیق قوانین و مقررات شبکه پستی در خصوص ارایه خدمات پایه و مناطق کمتر توسعه یافته، بدون دریافت هیچ کمک دولتی، شاهد رونق پست خواهیم بود. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی‌فر در مراسم معرفی خود به عنوان معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل […]

مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: با اجرای دقیق قوانین و مقررات شبکه پستی در خصوص ارایه خدمات پایه و مناطق کمتر توسعه یافته، بدون دریافت هیچ کمک دولتی، شاهد رونق پست خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی‌فر در مراسم معرفی خود به عنوان معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل پست، ضمن گرامیداشت هفته دولت، به تشریح برنامه های خود در چهار محور پرداخت و افزود: توجه به بهبود معیشت و ایجاد امنیت شغلی برای کارکنان به ویژه همکاران قراردادی، یکی از مهمترین محورهای این برنامه است.

وی افزایش شمار مرسولات پستی به کمک مکانیزه کردن فرایندها به ویژه ایجاد مرکز سورتینگ مکانیزه را یکی دیگر از برنامه خود عنوان کرد و اظهار داشت: ارتقا سیستم شبکه مجازی و الکترونیک پست به منظور بهبود عملکرد سیستم یکپارچه خدمات رسانی، محور سوم برنامه های خود است.

معاون وزیر تکمیل پایگاه اطلاعاتی پروژه جی‌نف را محور چهارم برنامه های خود ذکر کرد و گفت: اجرای کامل این پروژه ثمرات زیادی در افزایش سرعت‌دهی خدمات، ارتقا سلامت اداری، افزایش زمینه پاسخدهی دستگاه ها و سازمان ها و بهبود شاخص های زیست محیطی، به همراه خواهد داشت.

سبحانی‌فر از بخش خصوصی به عنوان یک شریک خوب یاد کرد و افزود: در صورتیکه قوانین و مقررات موجود به ویژه قانون اساسنامه، تعیین کننده چارچوب همکاری ها باشد؛ شاهد بهترین دوران همکاری پست با بخش خصوصی خواهیم بود.

وی با اشاره به اقدامات موثری که در دوران نمایندگی مردم در مجلس اتفاق افتاد، اظهار داشت: ممانعت از ادغام دو وزارتخانه مسکن، راه و شهرسازی با ارتباطات و فناوری اطلاعات، کمک به تصویب قانون اساسنامه شرکت ملی پست، تصویب ماده واحدهایی که منجر به توسعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شد، جلوگیری از منفک شدن مرکز تحقیقات از وزارت ارتباطات، خارج کردن پست از فهرست شرکت‌های قابل واگذاری به بخش خصوصی، تخصیص سهام شرکت خدمات هوایی پیام از ۵۰ به ۱۰۰ درصد به پست و تغییر پست بانک از یک موسسه مالی صرف به یک بانک تخصصی و توسعه‌ای، بخشی از این اقدامات است.

مدیرعامل با تاکید بر اینکه تلاش خواهد کرد از تخصصی که در حوزه ارتباطات و فناوری اطللاعات دارد در راستای توسعه و پیشرفت شبکه پستی بهره‌برداری کند، افزود: تحقق این هدف در سایه همکاری و همدلی کارکنان در تمامی سطوح، میسر خواهد بود.

وی ضمن قدردانی از اقدامات موثری که در دوران گذشته انجام شده است، افزود: با تداوم مسیر رو به رشدی که ترسیم شده و ایجاد تحول در بخش های مغفول مانده، در آینده ای نزدیک شاهد پستی پویاتر و چابک‌تر خواهیم بود.

مشاور وزیر ارتباطات در امور استان ها و مدیرعامل پیشین شرکت ملی پست نیز در این مراسم به ارایه گزارشی از عملکرد خود پرداخت و گفت: برنامه‌های جامع و کاملی برای توسعه و بهبود شاخص‌های پستی در همسویی با صنعت پست دنیا، طراحی شده بود که با حمایت آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بخش زیادی از این برنامه ها محقق شد.

حسین نعمتی افزود: بهبود معیشت کارکنان، تقویت زیرساخت ها، توسعه همکاری با بخش خصوصی در ایجاد سکوی تجارت الکترونیک، تغییر ساختار شبکه، پیش ‌بینی ۷۲ پروژه در راستای اجرای طرح تحول دیجیتال و اجرای تعداد زیادی از آنها، پیشبرد ۸۰ درصدی پروژه ملی جی‌نف، تغییر برند و نشان پست، تلاش در جهت یکپارچه سازی سامانه‌های نرم افزاری، اتخاذ شیوه یکسان در انعقاد قراردادهای همکاری با سایر بخش ها، ارتقا کیفیت حمل و بسته بندی مرسولات، پرداخت تمامی بدهی ها و افزایش سرمایه شرکت و مستند‌سازی املاک بلاتکلیف؛ بخشی از اقدامات انجام شده طی سه سال گذشته بوده است.

در پایان، از زحمات و تلاش های مدیرعامل پیشین قدردانی به عمل آمد.

برچسب‌ها:,