تاکیدبر توسعه همکاری های پست و راه آهن

تاکیدبر توسعه همکاری های پست و راه آهن
شهریور ۳, ۱۳۹۹
146 بازدید

مدیرعامل پست و عضو هیئت مدیره راه‌آهن بر توسعه همکاری های دو جانبه تاکید کردند مدیر عامل شرکت ملی پست با عضو هیئت مدیره شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران دیدار و در خصوص توسعه همکاری دو جانبه بحث و تبادل نظر کردند. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی‌فر در این دیدار ضمن […]

مدیرعامل پست و عضو هیئت مدیره راه‌آهن بر توسعه همکاری های دو جانبه تاکید کردند

مدیر عامل شرکت ملی پست با عضو هیئت مدیره شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران دیدار و در خصوص توسعه همکاری دو جانبه بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی‌فر در این دیدار ضمن مثبت ارزیابی کردن همکاری‌های پست و راه آهن در خصوص ایجاد خطوط مبادله پستی در برخی نقاط، گفت: گستردگی خطوط ریلی کشور این ظرفیت را دارد تا در مسیر توسعه خطوط مبادله‌ای و افزایش سرعت ارسال مراسلات به یاری پست بشتابد.

وی با اشاره به توسعه همکاری‌های پست و راه آهن طی سال های اخیر، اظهار داشت: امنیت، انضباط و گستردگی ناوگان ریلی کشور سه مولفه مهم است که با تکیه بر آنها می توان ظرفیت شبکه حمل و نقل ارسال مراسلات پست را گسترش داد و افزایش سطح رضایت مندی مشتریان را موجب شد.

حسین محمد زاده عضو هیئت مدیره شرکت راه آهن نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب سبحانی‌فر به سمت مدیرعاملی شرکت ملی پست، این انتصاب را به دلیل سابقه قانونگذاری و مدیریتی وی، بسیار به جا و قابل تحسین توصیف کرد و گفت: آماده هر نوع همکاری در راستای استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های دو طرف، در راستای تسهیل خدمات رسانی به مردم هستیم.

برچسب‌ها:, ,