نخستین جلسه هیئت مدیره شرکت ملی پست به ریاست سبحانی فر برگزار شد

نخستین جلسه هیئت مدیره شرکت ملی پست به ریاست سبحانی فر برگزار شد
شهریور ۳, ۱۳۹۹
129 بازدید

اعضای هیئت مدیره شرکت ملی پست امروز برای نخستین بار به ریاست رمضانعلی سبحانی‌فر، تشکیل جلسه دادند. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، مدیرعامل در این جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت، به تشریح برنامه‌های اصلی خود حول چهار محور پرداخت. سبحانی‌فر با اشاره […]

اعضای هیئت مدیره شرکت ملی پست امروز برای نخستین بار به ریاست رمضانعلی سبحانی‌فر، تشکیل جلسه دادند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، مدیرعامل در این جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت، به تشریح برنامه‌های اصلی خود حول چهار محور پرداخت.

سبحانی‌فر با اشاره به اینکه بهبود وضعیت معیشت کارکنان، مکانیزه‌کردن فرآیندها به ویژه ایجاد مرکز سورتینگ مکانیزه، ارتقا خدمات الکترونیک پست و تکمیل پایگاه اطلاعاتی جی‌نف باید در اولویت اقدامات شبکه باشد، از اعضای هیئت مدیره خواست به منظور سرعت بخشیدن در اجرای این اهداف، طرح‌ها و پیشنهادات خود را ارایه دهند.

وی توسعه ناوگان خطوط  و شبکه حمل و نقل ارسال مراسلات، بهبود تجهیزات موزعین و توسعه خدمات متناسب با نیاز بازار و مردم را از دیگر اقداماتی عنوان کرد که باید در دستور کار قرار گیرد.

در ادامه این جلسه هر یک از اعضای هیئت مدیره به ارایه گزارشی از حوزه‌های زیرمجموعه خود پرداخته و بر اجرای به موقع و هماهنگ اهداف و برنامه‌های یاد شده تاکید کردند.