موزه ارتباطات نمایانگر قدمت خدمات پست در ایران است

موزه ارتباطات نمایانگر قدمت خدمات پست در ایران است
شهریور ۱۰, ۱۳۹۹
127 بازدید

مدیرعامل شرکت ملی پست در جریان بازدید از موزه ارتباطات، این موزه را یکی از غنی‌ترین مراکز فرهنگی و تاریخی کشور توصیف کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، در این بازدید که صبح امروز با همراهی علیرضا زرگوش و فریبا مرادی اعضای هیئت‌مدیره، احمد جان‌بزرگی مدیرکل دفتر مدیرعامل و حسن عمیدی سرپرست دفتر […]

مدیرعامل شرکت ملی پست در جریان بازدید از موزه ارتباطات، این موزه را یکی از غنی‌ترین مراکز فرهنگی و تاریخی کشور توصیف کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، در این بازدید که صبح امروز با همراهی علیرضا زرگوش و فریبا مرادی اعضای هیئت‌مدیره، احمد جان‌بزرگی مدیرکل دفتر مدیرعامل و حسن عمیدی سرپرست دفتر ارتباطات و اموربین‌الملل و رئیس موزه ارتباطات انجام شد، رمضانعلی سبحانی‌فر گفت: از آنجا که پست قدیمی‌ترین ساختار اداری کشور را دارد، اطلاعات و اسناد مربوط به پست و خدمات ارتباطی در این مجموعه از غنای زیادی برخوردار است.

وی افزود: بر اساس اسناد و ابزار به‌جامانده، سیر تکامل خدمات پستی و ارتباطی در این مجموعه به‌خوبی به‌نمایش درآمده و همین عامل باعث شده این موزه، مجموعه آموزنده و مفیدی برای علاقه‌مندان به حساب آید.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با قدردانی از تلاش‌هایی که برای تأسیس موزه ارتباطات انجام شد، ادامه داد: تلاش می‌کنیم شرایط بازدید مجازی از این موزه را نیز فراهم کنیم تا این امکان وجود داشته باشد که علاقه‌مندان به صورت مجازی هم از تاریخ ارتباطات ایران در گذشته و سیر تکامل آن بازدید و از آن بهره ببرند.

مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به اهمیت مراجعه به تاریخ و ضرورت حفظ آثار به‌جامانده از تمدن‌های پیشین، اضافه کرد: امیدوارم کشور ما بتواند با تکیه به دستآوردهای گذشتگان، راه توسعه و تکامل و پیشرفت را برای آیندگان مهیا کند.