توسعه همکاری بانک ملی و  پست  

توسعه همکاری بانک ملی و  پست  
شهریور ۱۱, ۱۳۹۹
135 بازدید

در جلسه مشترک مدیران عامل شرکت ملی پست و بانک ملی ایران در خصوص توسعه همکاریهای دوجانبه بحث و تبادل نظر شد. در این دیدار که بعد از ظهر امروز در محل ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد رمضانعلی سبحانی فر معاون وزیر رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست و محمدرضا حسین زاده […]

در جلسه مشترک مدیران عامل شرکت ملی پست و بانک ملی ایران در خصوص توسعه همکاریهای دوجانبه بحث و تبادل نظر شد.

در این دیدار که بعد از ظهر امروز در محل ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد رمضانعلی سبحانی فر معاون وزیر رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست و محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران، اعضای هیئت مدیره شرکت و نیز بهمن حسین زاده مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ایران حضور داشتند.

سبحانی فر ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص سرویسها و خدمات پستی، پروژه GNAF را به عنوان پروژه ای ملی و بین دستگاهی توصیف کرد و آن را عاملی برای رفع بسیاری از مشکلات زیرساختی در زمینه اطلاعات مکانی و جغرافیایی دانست.

وی به رویکرد جدید شرکت ملی پست در ارائه خدمات الکترونیک  اشاره و تأکید کرد: با تصویب طرح سکوی تجارت الکترونیک، این شرکت گام بلند و مهمی برای توسعه تجارت الکترونیک و در کل خدمات الکترونیکی برداشته است.

سبحانی فر با اشاره به اهمیت مبادلات بانکی در رشد اقتصاد در سطح بین المللی و داخلی گفت: بانک ملی نقش مهمی در نظام بانکداری اسلامی در کشور دارد و این بانک اقدامات مهم و اساسی در راستای توسعه کشور انجام داده است.

وی افزود: بانک ملی و پست هر دو دارای ظرفیت و امکانات فراوانی برای ایفای نقش موثر در توسعه ملی هستند و یقیناً تعامل و همکاری دوجانبه میان این دو می تواند در بسیاری مسائل کشور راهگشا باشد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: با تاسیس یک کارگروه مشترک امیدواریم که بتوانیم همکاریها را توسعه داده و زمینه ایجاد خدمات نوین و ارزشمندی را فراهم کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی پست اضافه کرد: در حوزه سیستم تبادلات مالی و بانکی، بانک ملی می تواند منشا همکاری های خوبی باشد و پست نیز در مبادلات و توزیع اسناد بانکی کمک کننده باشد.

محمدرضا حسین زاده نیز با تقدیر از خدمات شرکت ملی پست گفت: تجربیات مشترکی که از قبل بین بانک ملی و پست وجود داشت تجربیات مفیدی بود و خوشبختانه شرایط برای افزایش همکاریها فراهم است.

وی خاطرنشان کرد: در توزیع بسیاری از خدمات فیزیکی بانک، از قبیل ارائه دسته چک و تحویل کارتهای هدیه و … بانک نیاز جدی به همکاری و ظرفیتهای پست دارد.

مدیرعامل بانک ملی ایران افزود: همکاری میان بانک و پست می تواند به ارائه خدمات نوین به ویژه در حوزه تجارت الکترونیک و توسعه این بازار کمک فراوانی کند.

برچسب‌ها:, ,