روش خرید سنتی از چرخه اقتصاد خارج می‌شود

روش خرید سنتی از چرخه اقتصاد خارج می‌شود
دی ۳, ۱۳۹۶
147 بازدید

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: با توجه به شرایط کشور و جامعه فرمول شبکه توزیع کالا به واسطه شرایط تجارت و الکترونیک شدن آن تغییر پیدا کرده است. رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با خانه ملت، درخصوص توسعه و فراگیر شدن فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای، اظهار داشت: با توجه به شرایط کشور و جامعه فرمول شبکه […]

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: با توجه به شرایط کشور و جامعه فرمول شبکه توزیع کالا به واسطه شرایط تجارت و الکترونیک شدن آن تغییر پیدا کرده است.

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با خانه ملت، درخصوص توسعه و فراگیر شدن فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای، اظهار داشت: با توجه به شرایط کشور و جامعه فرمول شبکه توزیع کالا به واسطه شرایط تجارت و الکترونیک شدن آن تغییر پیدا کرده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کالاها یا در انبارهای بزرگ نگهداری می‌شوند و در فضای مجازی به‌فروش می‌رسند و یا اینکه در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به منظور خرید مردم ارائه می‌شوند، گفت: مشتریان در فضای کنونی به فروشگاه‌های بزرگ می‌روند به‌صورت یک‌جا خریدهای خود را انجام می‌دهند.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه شیوه خرید از فروشگاه‌های بزرگ در حال حاضر از استقبال خوبی برخوردار است و در کشورهای دیگر دنیا مال‌های بزرگ برای خرید مردم تشکیل شده‌اند، خاطرنشان کرد: باید کسبه خرد نیز تغیراتی را کسب و کار خود ایجاد کنند زیرا روش خرید سنتی به مرور از چرخه خارج می‌شود.