تفاهم نامه همکاری میان پست و وزارت میراث فرهنگی امضا شد

تفاهم نامه همکاری میان پست و وزارت میراث فرهنگی امضا شد
مهر ۸, ۱۳۹۹
123 بازدید

با هدف توسعه همکاری‌های دوجانبه، تفاهم نامه همکاری شرکت ملی پست با وزارت میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به امضاء رسید. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، این تفاهم نامه صبح امروز با حضور رمضانعلی سبحانی فر مدیرعامل شرکت ملی پست و خانم پویا محمودیان معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، صنایع […]

با هدف توسعه همکاری‌های دوجانبه، تفاهم نامه همکاری شرکت ملی پست با وزارت میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به امضاء رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، این تفاهم نامه صبح امروز با حضور رمضانعلی سبحانی فر مدیرعامل شرکت ملی پست و خانم پویا محمودیان معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، به امضا رسید.

سبحانی فر ضمن قدردانی از فعالیتهای معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، اظهار داشت: هنرمندان زیادی در همه جای کشور داریم که در کارگاههای خانگی خود، به تولید صنایع دستی مشغولند و در سالهای اخیر با حمایت دولت، این گونه فعالیتها توسعه و رشد زیادی هم پیدا کرده است.

وی افزود: آن چیزی که برای این فعالان و هنرمندان اهمیت دارد، دسترسی به بازار و مشتریان است و این در حالی است که تولیدکنندگان صنایع دستی در نقاط دورافتاده، برای معرفی محصولاتشان با مشکلات زیادی مواجه هستند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: خوشبختانه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی توانسته در این خصوص تا حد زیادی به این تولیدکنندگان کمک کند.

سبحانی فر با بیان اینکه تولیدکنندگان صنایع دستی در چگونگی عرضه محصولات به مشتریان هم با مشکل مواجهند، گفت: با انعقاد این تفاهم نامه، شرکت ملی پست بسته های حمایتی ویژه و سرویسهای ارزان قیمت پستی را در اختیار تولیدکنندگان صنایع دستی قرار می دهد و مبادله این محصولات را به همه نقاط کشور و حتی دنیا، برای آنها میسر می سازد.

مدیرعامل شرکت ملی پست اظهار امیدواری کرد: این همکاری بتواند باعث جهش تولید در بخش صنایع‌دستی شود و در رشد و توسعه کشورمان نقش مفیدی ایفا نماید.

تفاهم نامه مذکور با موضوعاتی از قبیل همکاری در برگزاری کارگاههای آموزشی، استفاده از بانکهای اطلاعاتی، بهره گیری از ظرفیتها و زیرساختهای طرفین، تهیه و تنظیم شده است و مدت زمان آن یکسال خواهد بود.

این جلسه با همراهی بهزاد اقبالخواه عضو هیئت مدیره و حسن عمیدی سرپرست دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست، انجام شد و حاضرین پس از امضای تفاهم نامه، از غرفه های مختلف نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی دیدن کردند.