تکمیل پروژه جی‌نف، منافع کشور و بهبود سلامت اداری را به همراه دارد

تکمیل پروژه جی‌نف، منافع کشور و بهبود سلامت اداری را به همراه دارد
مهر ۹, ۱۳۹۹
134 بازدید

مدیرعامل شرکت ملی پست در دیدار با معاون عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ارایه خدمات بر بستر جی‌نف، مزایای زیادی به کشور به همراه دارد و موجب تسریع در ارایه خدمات و بهبود سلامت اداری می‌شود. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی‌فر در این دیدار با تاکید بر اینکه تکمیل این […]

مدیرعامل شرکت ملی پست در دیدار با معاون عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ارایه خدمات بر بستر جی‌نف، مزایای زیادی به کشور به همراه دارد و موجب تسریع در ارایه خدمات و بهبود سلامت اداری می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی‌فر در این دیدار با تاکید بر اینکه تکمیل این پروژه نیازمند تبیین اهمیت و ضرورت اجرای کامل و سریع آن است، افزود: به همین منظور، لازم است نشست‌های تخصصی با نمایندگان وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه برگزار شود تا نسبت به الزامات پیشبرد و تکمیل این پروژه، از جمله اعتبارات، اقدامات لازم انجام شود.

وی اجرایی شدن بسیاری از طرح‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای دولت در شهرها و روستاها را در گرو تکمیل و به سرویس رسیدن پروژه جی‌نف دانست و اظهار داشت: برای پیشبرد این پروژه ابتدا می‌بایست ظرفیت‌های موجود پست و بنیاد مسکن شناسایی و از آنها بهره‌برداری شود.

معاون وزیر در ادامه با تاکید بر اهمیت گسترش خدمات مورد نیاز روستاییان، افزود: توسعه روستاها و تقویت انگیزه روستاییان برای حفظ جمعیت این مناطق، منوط به بهبود امکانات و زیرساخت‌های فیزیکی و نرم‌افزاری دفاتر ICT روستایی است، به همین دلیل آماده‌ایم تا ارایه خدمات نیابتی در روستاها را گسترش دهیم.

محمدرضا عسگری معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در این دیدار بر نقش جی‌نف در کاهش فساد اداری و تامین رضایت مردم در دریافت خدمات دولتی تاکید و از تقویت مناسبات پست و بنیاد مسکن به ویژه در بخش ارایه خدمات نیابتی استقبال کرد.

در پایان این جلسه مقرر شد، نقشه‌های یکصد روستای کشور به صورت منتخب توسط بنیاد مسکن به منظور به کارگیری در پیشبرد پروژه جی نف و بررسی مسایل و مشکلات احتمالی در اختیار شرکت ملی پست قرار گیرد.

ایجاد هماهنگی با وزارت کشور، سازمان برنامه و بودجه و کارشناسان بنیاد مسکن و پست به منظور تشکیل نشست‌های تخصصی در خصوص تامین الزامات پیشبرد جی‌نف و  همچنین تعریف و تعیین خدمات قابل واگذاری بنیاد مسکن به پست در قالب خدمات نیابتی، از دیگر مواردی بود در این دیدار تصویب شد.