همکاری پست و راهداری در حوزه حمل و نقل کالا

همکاری پست  و راهداری در حوزه حمل و نقل کالا
مهر ۹, ۱۳۹۹
123 بازدید

  به کمک ظرفیت‌های قانونی پست می توان بار مسافری را ساماندهی کرد مدیرعامل شرکت ملی پست در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با استفاده از ظرفیت‌های قانونی پست در نظارت بر حمل و نقل کالا و بار مسافری می‌توان بخش زیادی از مشکلات این حوزه را حل کرد. به گزارش روابط […]

 

به کمک ظرفیت‌های قانونی پست می توان بار مسافری را ساماندهی کرد

مدیرعامل شرکت ملی پست در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با استفاده از ظرفیتهای قانونی پست در نظارت بر حمل و نقل کالا و بار مسافری می‌توان بخش زیادی از مشکلات این حوزه را حل کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی‌فر در این دیدار به برخی از این ظرفیت‌‌های قانونی پرداخت و افزود: براساس ماده ۶۸ بند د قانون ششم توسعه، شرکت ملی پست مکلف است نسبت به راه‌اندازی و ارایه خدمات در ایستگاههای راه آهن، بنادر، فرودگاه‌های بین‌المللی و پایانه‌های مرزی کشور اقدام یا شرایط لازم را برای سایر اپراتورها فراهم کند.

وی به تجربه موفق پست در ساماندهی فعالیت‌های حمل و نقل و جابجایی بار و کالا اشاره کرد و اظهار داشت: عبور هر نوع کالا و بار مسافری از طریق سامانه‌های نظارتی پست می‌تواند ضمن تامین سلامت بسته ها، یاریگر دستگاه‌های نظارتی در پیشگیری از نقال و انتقال کالاهای ممنوعه باشد.

عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای وزارت راه و شهرسازی نیز در این دیدار ضمن استقبال از همکاری با پست در حوزه حمل و نقل کالا، خواستار تشکیل کارگروهی متشکل از کارشناسان و متخصصان دو طرف به منظور شناسایی و بررسی ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها و در نهایت انعقاد تفاهم‌نامه گسترش سطح همکاری‌ها شد.