اعطای تسهیلات به کارکنان شبکه پستی

اعطای تسهیلات به کارکنان شبکه پستی
مهر ۲۸, ۱۳۹۹
138 بازدید

مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: همکارانی که صندوق پالایشی یکم را خریداری نکرده اند، می توانند تسهیلات ضروری ۵۰ میلیون ریالی را از پست بانک دریافت کنند. رمضانعلی سبحانی‌فر ضمن تاکید بر تلاش به منظور ارتقا سطح معیشت و رفاهیات کارکنان شبکه پستی و تمهیدات ایجاد شده با مدیران پست بانک، افزود: این وام با […]

مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: همکارانی که صندوق پالایشی یکم را خریداری نکرده اند، می توانند تسهیلات ضروری ۵۰ میلیون ریالی را از پست بانک دریافت کنند.

رمضانعلی سبحانی‌فر ضمن تاکید بر تلاش به منظور ارتقا سطح معیشت و رفاهیات کارکنان شبکه پستی و تمهیدات ایجاد شده با مدیران پست بانک، افزود: این وام با نرخ سود ۱۲ درصد و بازپرداخت اقساط ۲۴ ماهه به متقاضیان واگذار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حدود چهار هزار نفر از همکاران سراسر کشور صندوق پالایشی یکم را تا سقف ۵۰ میلیون ریال خریداری کرده‌اند، تصریح کرد: بقیه کارکنانی که مایل به دریافت وام ضروری ۵۰ میلیون ریالی باشند می‌توانند این مبلغ را از پست بانک دریافت کنند.

معاون وزیر ضمن یادآوری اینکه مبلغ خرید صندوق پالایشی یکم از ۱۰ میلیون تا ۵۰ میلیون ریال بود، افزود: همکارانی که این صندوق را زیر سقف ۵۰ میلیون خریداری کردند نیز می‌توانند مبلغ باقیمانده تا ۵۰ میلیون ریال را به صورت وجه نقد،  وام با سود ۱۲ درصد دریافت کنند.

سبحانی‌فر در خصوص زمان معامله صندوق پالایشی یکم نیز گفت: سهام این صندوق از امروز یکشنبه ۲۷ مهر ماه قابل معامله شدن است، بنابراین همکاران می‌توانند با دریافت کدبورسی، در روزهای آینده نسبت به فروش این سهام در بازار بورس، اقدام کنند.

وی از مدیران استان‌ها خواست لیست اسامی همکارانی که مایل به دریافت تسهیلات ضروری ۵۰ میلیون ریالی هستند را تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه هفتم آبان به اداره کل تامین، نگهداری و پشتیبانی شرکت، ارسال کنند.

مدیرعامل در پایان وعده داد خبرهای خوب دیگری در روزها و ماه‌های آینده در خصوص ارتقا سطح رفاهیات همکاران شبکه پستی اعلام شود