خدمات متقابل پست و گروه بهمن توسعه می‌یابد

خدمات متقابل پست و گروه بهمن توسعه می‌یابد
مهر ۲۹, ۱۳۹۹
130 بازدید

مدیرعامل شرکت ملی پست در دیدار با دو مدیر گروه بهمن(خودروسازی) گفت: زمینه‌های زیادی در خصوص ارایه خدمات پست به بخش‌های مختلف گروه بهمن و دریافت سرویس‌های جدید فراهم است. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی‌فر در دیداری که صبح امروز با حمید کشاورز عضو هیئت مدیره شرکت کروز و مجتبی نظری […]

مدیرعامل شرکت ملی پست در دیدار با دو مدیر گروه بهمن(خودروسازی) گفت: زمینه‌های زیادی در خصوص ارایه خدمات پست به بخش‌های مختلف گروه بهمن و دریافت سرویس‌های جدید فراهم است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی‌فر در دیداری که صبح امروز با حمید کشاورز عضو هیئت مدیره شرکت کروز و مجتبی نظری مدیر بازاریابی و تبلیغات گروه بهمن داشت با تاکید بر تقویت زیرساخت‌ها و ناوگان حمل و نقل شبکه پستی، افزود: از خودروهای تولیدی این گروه می‌توان در راستای تحقق این هدف بهره مند شد.

وی خدمات قابل ارایه پست به گروه بهمن را یادآور شد و تصریح کرد: جمع آوری و تحویل مکاتبات این گروه با مشتریان و مخاطبان و همچنین استفاده از بستر لجستیک و خدمات حمل و نقل پست به منظور ارسال و جابجایی محصولات و تولیدات از دیگر خدماتی است که شرکت ملی پست می‌تواند به گروه بهمن ارایه دهد.

مدیران گروه بهمن نیز در این دیدار ضمن استقبال از توسعه همکاری‌های پست با این گروه خودرو ساز، خواستار تشکیل یک گروه کارشناسی به منظور بررسی دقیق موضوعات به منظور انعقاد تفاهم‌نامه در این رابطه شد.