پست ظرفیت زیادی برای رونق کسب و کارها و ارایه خدمات دولتی دارد

پست ظرفیت زیادی برای رونق کسب و کارها و ارایه خدمات دولتی دارد
مهر ۲۹, ۱۳۹۹
125 بازدید

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل شرکت ملی پست دیدار و در خصوص اهمیت توسعه خدمات پستی بحث و تبادل نظر کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، سیداحمد رسولی‌نژاد در این دیدار بر اهمیت توسعه ظرفیت پست به منظور کمک به توسعه کسب و کارها و ارایه انواع […]

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل شرکت ملی پست دیدار و در خصوص اهمیت توسعه خدمات پستی بحث و تبادل نظر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، سیداحمد رسولی‌نژاد در این دیدار بر اهمیت توسعه ظرفیت پست به منظور کمک به توسعه کسب و کارها و ارایه انواع خدمات الکترونیک تاکید کرد و گفت: امروزه تقویت صنعت پست در بسیاری از کشورها، رونق اقتصادی و رفاه و آسایش عمومی به همراه داشته است.

وی ضمن حمایت از برنامه‌ها و اقدامات توسعه بخش شبکه پستی در مجلس شورای اسلامی، اظهار امیدواری کرد: با رفع موانع موجود و کمک نیروی‌های متخصص شرکت ملی پست، به زودی شاهدی پستی پویا و همسو با نیازهای مردم، دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی، فعالان بازارهای اینترنتی و همچنین کسب و کارهای خانگی و صنایع دستی باشیم.

رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل شرکت ملی پست نیز در این دیدار از حمایت این نماینده مجلس در راستای توسعه خدمات پستی قدردانی کرد و افزود: ارتقا معیشت کارکنان، توسعه خدمات الکترونیکی و تکمیل و اجرایی شدن پروژه‌های در دست اقدام از جمله پروژه اقتصاد مقاومتی جی‌نف از مهمترین برنامه‌هایی است که با کمک نمایندگان مردم می‌توان آنها را هر چه سریعتر محقق ساخت.