بازدید مدیرعامل شرکت ملی پست از روند اجرای فرایندهای پستی

بازدید مدیرعامل شرکت ملی پست از روند اجرای فرایندهای پستی
مهر ۲۹, ۱۳۹۹
164 بازدید

مدیرعامل شرکت ملی پست، از اداره کل تجزیه و مبادلات بازدید و در جریان آماده‌سازی و رهسپاری مرسولات پستی قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی فر در بازدید از اداره کل تجزیه و مبادلات گفت: آماده‌سازی مطلوب و رهسپاری به‌موقع مرسولات در کاهش مدت سیر تاثیر به سزایی داشته که […]

مدیرعامل شرکت ملی پست، از اداره کل تجزیه و مبادلات بازدید و در جریان آماده‌سازی و رهسپاری مرسولات پستی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی فر در بازدید از اداره کل تجزیه و مبادلات گفت: آماده‌سازی مطلوب و رهسپاری به‌موقع مرسولات در کاهش مدت سیر تاثیر به سزایی داشته که به تبع موجب افزایش کیفیت و جلب رضایت مشتریان شبکه پستی خواهد شد.

 وی به روند رو به رشد و افزایش چشمگیر ترافیک مرسولات پستی در دوره شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و خواستار رعایت فاصله گذاری اجتماعی و موازین بهداشتی در مراکز پستی سراسر کشور شد.

سبحانی فر اظهار امیدواری کرد: تلاش  کارکنان شبکه پستی کشور در این شرایط  بتواند کمک بزرگی به کاهش تردد هموطنان در دوره شیوع ویروس کرونا باشد و به ارتقای سلامت عمومی بیانجامد.

مدیر عامل در جریان بازدید از سالن طبقه دوم مرکز تجزیه و مبادلات کشور با اشاره به لزوم تجزیه و تفکیک مرسولات انبوه قراردادی از مبدا بر استفاده از ظرفیت این سالن به منظور آماده سازی برخی مرسولات انبوه تاکید کرد.

رییس هیئت مدیره در این بازدید، با کارکنان و مدیران این اداره کل گفتگو کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در این بازدید علیرضا زرگوش و بهزاد اقبالخواه از اعضای هیئت‌مدیره، حسن عمیدی مدیر کل دفتر مدیرعامل، امور استانها و ارتباطات، علی اکبر هادوی مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد و حمیدرضا آقاجانی مدیرکل تجزیه و مبادلات حضور داشتند.