تقدیر وزیر ارتباطات از خدمات مدیرعامل پست در پویش ایران همدل

تقدیر وزیر ارتباطات از خدمات مدیرعامل پست در پویش ایران همدل
آبان ۱۰, ۱۳۹۹
127 بازدید

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور پیامی از رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل و حسین غضنفری معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست به دلیل همراهی در «پویش ایران همدل»، قدردانی کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، در متن پیام محمدجواد آذری جهرمی آمده است: آقایان سبحانی‌فر و غضنفری با سلام  توفیق خدمت به […]

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور پیامی از رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل و حسین غضنفری معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست به دلیل همراهی در «پویش ایران همدل»، قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، در متن پیام محمدجواد آذری جهرمی آمده است:

آقایان سبحانی‌فر و غضنفری

با سلام

 توفیق خدمت به محرومین، فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پروردگار متعال را در پی خواهد داشت و به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند وخدمت صادقانه و موثر به مردم نهایت استفاده را ببرند. قطعا کار برای رضای خداوند بدون اجر و پاداش نخواهد ماند.

 بدین‌وسیله لازم می‌دانم از زحمات بی‌شائبه و موثری که در امر خدمت‌رسانی به محرومین و نیازمندان در پویش ایران همدل داشته‌اید، تقدیر و تشکر نموده و موفقیت و بهروزی روزافزونتان را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

                                                                                                                                                             محمدجواد آذری جهرمی