پست شاهد ترافیک سه برابری مرسولات در ایام کروناست

پست شاهد ترافیک سه برابری مرسولات در ایام کروناست
آذر ۳۰, ۱۳۹۹
121 بازدید

    مدیرعامل شرکت ملی پست با حضور در برنامه تلویزیونی « تهران ۲۰ » که شامگاه شنبه از شبکه ۵ سیما پخش شد، به تشریح فعالیت‌های شرکت ملی پست در ایام کرونا پرداخت. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی‌فر با اشاره به افزایش حجم کار پست در دوران شیوع ویروس کرونا […]

 

 

مدیرعامل شرکت ملی پست با حضور در برنامه تلویزیونی « تهران ۲۰ » که شامگاه شنبه از شبکه ۵ سیما پخش شد، به تشریح فعالیت‌های شرکت ملی پست در ایام کرونا پرداخت.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی‌فر با اشاره به افزایش حجم کار پست در دوران شیوع ویروس کرونا و جابجایی شمار قابل توجهی مرسوله در این ایام، گفت: ۳۰درصد ترافیک پستی کشور مربوط به خریدهای اینترنتی است.

معاون وزیر به تشریح فرایند رهگیری مرسولات پستی پرداخت و افزود: بارکد ثبتی روی مرسوله پستی به شماره همراه فرستنده ارسال می‌شود و فرستنده می‌تواند با ورود به سامانه رهگیری و درج  بارکد، مرسوله خود را پیگیری کند.

سبحانی‌فر با اشاره به تاخیر به وجود آمده در تحویل به موقع مرسولات پستی در برخی نقاط کشور، اظهار کرد: امسال به دلیل خریدهای اینترنتی مردم در ایام کرونا، حجم مرسولاتی که وارد شبکه پستی شد چند برابر سال‌های گذشته بود. این درحالیست که به دلیل قرار داشتن موزعین در خط مقدم خدمت‌رسانی، شماری از همکاران به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، مجبور به ترک خدمت تا پایان دوره بیماری شده و همین مساله پست را دچار مشکل کرد.

مدیرعامل شرکت ملی پست افزود: این روزها، ما شاهد افزایش سه برابری مرسوله‌های پستی هستیم و هم اکنون به طور متوسط یک میلیون مرسوله در روز وارد شبکه می‌شود که گاهی این رقم به دومیلیون و ششصد هزار مرسوله نیز می‌رسد.

وی افزود: پیگیر سختی کار همکاران نامه‌رسان و تبدیل وضعیت کارکنان پست نیز هستیم که امیدواریم به زودی شاهد به ثمر رسیدن این تلاش‌ها باشیم.

سبحانی‌فر ضمن قدردانی از تمامی کارکنان شبکه پستی در این ایام بحرانی کرونا، ادامه داد: شبکه پستی کشور نهایت تلاش خود را برای ارائه خدمات مورد نیاز مردم در این شرایط و عبور از بحران موجود به کار می‌بندد.