موقوفه‌های کشور ساماندهی می‌شود

 موقوفه‌های کشور ساماندهی می‌شود
آذر ۳۰, ۱۳۹۹
119 بازدید

تفاهم‌نامه توسعه همکاری‌های شرکت ملی پست و سازمان اوقاف و امور خیریه، با حضور مدیران دو طرف و با هدف ساماندهی موقوفه‌های کشور منعقد شد. رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل شرکت ملی پست در مراسم انعقاد این تفاهم‌نامه با اشاره به اهمیت سرمایه‌های کشور در حوزه موقوفات و رقبه (املاک غیرمنقول)، افزود: توسعه همکاری اوقاف با پست […]

تفاهم‌نامه توسعه همکاری‌های شرکت ملی پست و سازمان اوقاف و امور خیریه، با حضور مدیران دو طرف و با هدف ساماندهی موقوفه‌های کشور منعقد شد.

رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل شرکت ملی پست در مراسم انعقاد این تفاهم‌نامه با اشاره به اهمیت سرمایه‌های کشور در حوزه موقوفات و رقبه (املاک غیرمنقول)، افزود: توسعه همکاری اوقاف با پست به‌ویژه در بحث شناسایی، استخراج و اختصاص کد‌پستی املاک، نقش مهمی در ساماندهی و افزایش بهره‌وری این بخش از سرمایه‌ها دارد.

وی همچنین به برخی مزایای پیاده‌سازی پروژه ملی جی‌نف پرداخت و تصریح کرد: بهره‌برداری از بانک‌های اطلاعاتی جی‌نف، گامی موثر در راستای ارتقا سلامت اداری به شمار می‌آید.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی خاموشی نیز در این مراسم، ضمن تشریح وظایف و مسئولیت‌های این سازمان در خصوص موقوفات، اظهار داشت: همکاری با پست روند مستند‌سازی و ساماندهی یک میلیون و ۱۰۰ هزار رقبه کشور را سرعت بخشیده و در تعیین تکلیف و رفع اختلافات مربوط به این بخش از املاک غیرمنقول کشور، نقش موثری دارد.

براساس تفاهم‌نامه ای که امروز بین شرکت ملی پست و سازمان اوقاف و امور خیریه منعقد شد، پست خدماتی از قبیل انطباق و ارایه اطلاعات نشانی، اماکن مورد درخواست اوقاف و ارایه اطلاعات پایه کدپستی ده‌رقمی به صورت وب‌سرویس به منظور استعلام و تایید نشانی مکانی را در اختیار اوقاف قرار می‌دهد.