۷۰۰ هزار بار دانلود فیلترشکن به دلیل فیلترینگ روزهای اخیر

۷۰۰ هزار بار دانلود فیلترشکن به دلیل فیلترینگ روزهای اخیر
دی ۲۵, ۱۳۹۶
177 بازدید

  عضو ناظر مجلس در کمیته تعیین مصادیق مجرمانه اعلام کرد که آمار دانلود فیلترشکن در روزهای فیلترینگ به حدود ۷۰۰ هزار بار رسیده بود. رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با خانه ملت درخصوص میزان دانلود فیلترشکن‌ها در ایام فیلترینگ تلگرام، گفت: استفاده از فیلترشکن برای دسترسی به تلگرام در روزهای اخیر رو به افزایش بود […]

 

عضو ناظر مجلس در کمیته تعیین مصادیق مجرمانه اعلام کرد که آمار دانلود فیلترشکن در روزهای فیلترینگ به حدود ۷۰۰ هزار بار رسیده بود.

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با خانه ملت درخصوص میزان دانلود فیلترشکن‌ها در ایام فیلترینگ تلگرام، گفت: استفاده از فیلترشکن برای دسترسی به تلگرام در روزهای اخیر رو به افزایش بود تا جایی که مطابق آخرین آمار پیش از فیلترینگ تلگرام، دانلود فیلترشکن حدود ۳۵ هزار بار بود و پس از آن به ۷۰۰ هزار رسید.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عده‌ای از تلگرام سوءاستفاده سیاسی کردند لذا فیلتر آن تنها گزینه بود،  افزود: خوشبختانه پس از پایان مشکلات ایجاد شده، دولت به رفع فیلتر اقدام کرد.

عضو ناظر مجلس در کمیته تعیین مصادیق مجرمانه اضافه کرد: این واقیعت بر کسی پوشیده نیست که فیلترشکن فضای نامطلوب‌تری نسبت به قبل برای خانواده‌ها و نوجوانان و جوانان ایجاد کرد چراکه موجب دسترسی آن‌ها را به تمامی شبکه‌های غیراخلاقی و معاند فراهم کرد.