تقدیر وزیر ارتباطات از مدیرعامل  و کارکنان پست

تقدیر وزیر ارتباطات از مدیرعامل  و کارکنان پست
دی ۲, ۱۳۹۹
137 بازدید

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تقدیر از رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل و سایر مدیران و کارکنان شبکه پستی، اعتماد بدنه شرکت ملی پست نسبت به مدیریت آن را سرمایه‌ای بزرگ خواند که باید حفظ شود. محمدجواد آذری جهرمی قدردانی خود را در پاسخ به نامه کارکنان اداره کل پست استان اصفهان که به دلیل اجرای […]

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تقدیر از رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل و سایر مدیران و کارکنان شبکه پستی، اعتماد بدنه شرکت ملی پست نسبت به مدیریت آن را سرمایه‌ای بزرگ خواند که باید حفظ شود.

محمدجواد آذری جهرمی قدردانی خود را در پاسخ به نامه کارکنان اداره کل پست استان اصفهان که به دلیل اجرای طرح‌های مساوات در پرداختی های کارکنان و بهبود معیشت نیروها اجرا شده بود، اعلام کرده است.

جمعی از کارکنان اداره پست استان اصفهان، به دنبال تلاش پیگیر و مجدانه مدیر عامل شرکت ملی پست در راستای بهبود وضعیت معیشت تمامی نیروها(اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی) و اجرای طرح های مساوات در پرداختی‌ها، با امضای توماری مراتب سپاس و قدردانی خود از مدیرعامل را به اطلاع وزیر ارتباطات رساندند.

در بخشی از این نامه آمده است؛

وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات

با سلام

ما جمعی از کارکنان رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی اداره کل پست استان اصفهان، افتخار می‌کنیم که حضرتعالی همواره در برنامه‌ها، همکاران پستی را سرمایه‌های اصلی وزارت متبوع می‌دانید و با ایجاد رفاه و امنیت شغلی، برای کارکنان از مطالبات قانونی آنها دفاع می‌نمایید.

برهمین اساس، لازم دانستیم از حسن نیت حضرتعالی و تلاش مجدانه جناب آقای سبحانی‌فر که خالصانه در راستای بهبود وضعیت معیشت کلیه نیروها و اجرای طرح‌های مساوات در پرداختی‌ها همت گماردند و به حفظ حقوق مادی و معنوی کارکنان توجه مستر دارند، سپاسگزاری نماییم.