همکاری پست و خانه کتاب نشاط فرهنگی به همراه داشته است

همکاری پست و خانه کتاب نشاط فرهنگی به همراه داشته است
بهمن ۸, ۱۳۹۹
113 بازدید

مدیرعامل شرکت ملی پست در بازدیدی که به همراه مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران از مرکز تجزیه و مبادلات پستی انجام شد، روند ارسال مرسولات نمایشگاه مجازی کتاب را مورد بررسی قرار داد.  رمضانعلی سبحانی‌فر در جریان این بازدید با اشاره به همکاری موثر و سازنده پست و خانه کتاب در برگزاری نخستین […]

مدیرعامل شرکت ملی پست در بازدیدی که به همراه مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران از مرکز تجزیه و مبادلات پستی انجام شد، روند ارسال مرسولات نمایشگاه مجازی کتاب را مورد بررسی قرار داد.

 رمضانعلی سبحانی‌فر در جریان این بازدید با اشاره به همکاری موثر و سازنده پست و خانه کتاب در برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، افزود: این همکاری موجب نشاط فرهنگی جامعه شده است.

وی با تاکید بر دقت و سرعت در ارسال مرسولات کتاب، اظهار داشت: اولویت امروز شبکه پستی کشور، قبول و ارسال مرسولات پست کتاب است تا این رویداد فرهنگی به بهترین شکل ممکن برگزار شده و نتاج ثمربخش آن در سالهای آتی و تجربیات بعدی هم به کمک پست و هم متولیان فرهنگی آید.

معاون وزیر، درباره وضعیت توزیع کتاب‌های خریدای شده نخستین نمایشگاه مجازی کتاب، گفت: در مجموع و تا صبح امروز ۳۶۹ هزار و ۷۶ مرسوله کتاب به ثبت رسیده است که از این تعداد ۶۶ هزار مرسوله به دست متقاضیان رسیده و  ۱۶۹ هزار و ۷۰۲ مرسوله نیز در چرخه توزیع قرار دارد و به زودی به دست سفارش دهندگان می‌رسد.

مدیرعامل با اشاره به اینکه شهرهای تهران، قم و مشهد بالاترین شمار ناشران را به خود اختصاص داده اند، افزود: استان‌های تهران، اصفهان و مشهد از نظر میزان مراجعه و خرید از سایت نمایشگاه در صدر قرار دارند.

سبحانی‌فر همچنین برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران را اقدامی قابل توجه در تحقق عدالت ارتباطی ارزیابی کرد و گفت: این نمایشگاه، نه تنها از نظر ملی بلکه در عرصه بین‌المللی نیز اقدام فوق‌ العاده‌ای محسوب می‌شود، زیرا که برای نخستین بار با ارسال رایگان مرسولات پست کتاب، شاهد رونق این محصول فرهنگی و  خرید قابل توجه کتاب از این نمایشگاه مجازی هستیم.

مدیر عامل خانه کتاب و ادبیان ایران نیز در جریان این بازدید، بر ایجاد نشاط فرهنگی که در جامعه به دنبال برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب ایجاد شده تاکید کرد و گفت: این اتفاق را مدیون همکاری با شرکت ملی پست هستیم.

ایوب دهقانکار افزود: شبکه پستی کشور با توزیع دقیق و منظم کتاب‌های خریداری شده، شادی را به مردم هدیه می‌کند و این مشارکت باعث ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در کشور شده است.

برچسب‌ها: