بازدید سرزده مدیرعامل از منظقه پستی شمال تهران

بازدید سرزده مدیرعامل از منظقه پستی شمال تهران
اسفند ۱, ۱۳۹۹
160 بازدید

رمضانعلی سبحانی‌فر مدیر عامل شرکت ملی پست، در بازدید سرزده از منطقه پستی  شمال استان تهران، از نزدیک در جریان فرآیند انجام امور قرار گرفت.  صبح  دیروز ۳۰ بهمن ماه مدیرعامل با حضور در منطقه پستی شمال استان تهران، ضمن بازدید از بخش های مختلف با کارکنان دیدار و گفت و گو کرد. سبحانی فر در […]

رمضانعلی سبحانی‌فر مدیر عامل شرکت ملی پست، در بازدید سرزده از منطقه پستی  شمال استان تهران، از نزدیک در جریان فرآیند انجام امور قرار گرفت.

 صبح  دیروز ۳۰ بهمن ماه مدیرعامل با حضور در منطقه پستی شمال استان تهران، ضمن بازدید از بخش های مختلف با کارکنان دیدار و گفت و گو کرد.

سبحانی فر در این بازدید با قدردانی از تلاش‌های مضاعف تمامی همکاران، گفت: دقت در آماده سازی با کیفیت مرسولات، با رویکرد ارتقا سرعت رهسپاری و رضایت مندی مشتریان به عنوان اصلی ترین وظیفه کارکنان شبکه پست است.

وی با اشاره به تمهیدات پیشگیرانه در مقابل ویروس کرونا بر اطمینان خاطر مشتریان شبکه پستی تاکید کرد و افزود: شیوع ویروس کرونا هیچگونه اثر و اختلالی در روند ارسال مرسولات پستی نداشته و این شبکه کماکان با تمام توان و ظرفیت در جهت ارسال مرسولات می کوشد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اظهار داشت: مسئله تکریم و رضایتمندی ارباب رجوع از اهداف اصلی نظام اداری شرکت ملی پست بوده و اقدامات بسیار قابل توجهی در حوزه تعامل با ارباب رجوع برای کاهش مشکلات فعلی صورت گرفته است.

در جریان این بازدید محمد هادی مدیرکل منطقه پستی شمال ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام گرفته به تشریح اهداف و برنامه پیشرو در راستای ارائه خدمات مطلوب به سازمان ها و اقشار مختلف مردم پرداخت و جدیدترین آمار مربوط به ترافیک مرسولات پستی منطقه را ارائه کرد.

برچسب‌ها: