توسعه همکاری های دوجانبه؛ موضوع دیدارمدیران عامل پست و دیجی کالا

توسعه همکاری های دوجانبه؛ موضوع دیدارمدیران عامل پست و دیجی کالا
اسفند ۸, ۱۳۹۹
119 بازدید

رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل شرکت ملی پست ضمن بازدید از مجموعه دیجی کالا با سعید محمدی مدیرعامل این شرکت دیدار و گفت و گو کرد.  این جلسه که  در محل شرکت دیجی کالا انجام گرفت، نحوه همکاری و ارایه راهکارهای لازم در زمینه پیشبرد اهداف تعیین شده مورد بحث، تبادل نظر و ارزیابی قرار گرفت. در […]

رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل شرکت ملی پست ضمن بازدید از مجموعه دیجی کالا با سعید محمدی مدیرعامل این شرکت دیدار و گفت و گو کرد.

 این جلسه که  در محل شرکت دیجی کالا انجام گرفت، نحوه همکاری و ارایه راهکارهای لازم در زمینه پیشبرد اهداف تعیین شده مورد بحث، تبادل نظر و ارزیابی قرار گرفت.

در این جلسه مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به ظرفیت گسترده شبکه پستی در داخل و خارج کشور به عنوان نقطه اتکاء و امن در خدمت رسانی به شهروندان، گفت: پست با داشتن سفارشات و ترافیک مرسولات پستی سنگین، همواره سعی در جلب رضایت مشتریان و مشترکان خود در تحویل به موقع مرسولات دارد.

معاون وزیر ارتباطات همچنین گفت: برنامه‌ریزی هدفمند به بهبود پردازش و تسریع در توزیع کالا دو مجموعه کمک کرده و همکاری‌های طرفین را توسعه می‌دهد.

سبحانی‌فر با اشاره به الزام شرکت ملی پست به رعایت قوانین و مقررات موجود در اجرای استانداردهای تعیین شده در لفاف بندی مرسولات، تصریح کرد: لفاف و بسته بندی متناسب با محتوای کالاها، گامی موثر در توزیع و رهسپاری مرسولات پستی بوده و از پرداخت غرامت و نارضایتی مشتریان جلوگیری می کند.

وی عدم ثبت قیمت روی بارکدها و زمان درست تحویل کالاها از دیجی کالا به پست را مهمترین چالش موجود برشمرد که نیاز به بررسی کارشناسی تا رفع مشکل دارد.

در ادامه سعید محمدی مدیرعامل دیجی کالا با تشریح سرویس‌ها و ارزیابی خدمات این شرکت، اظهار داشت: دیجی کالا در راستای تبادل و ارسال مرسولات و ثبت شاخص‌های متعدد در تحویل به موقع و کنترل فعالیت‌های انجام شده در مشارکت با پست اهتمام ویژه می ورزد.

وی با اشاره به اهمیت بخش فروش و توزیع در پلتفرم دیجی کالا، گفت: شبکه دیجی کالا در شناخت ظرفیت‌ها، میزان سفارشات و قیمت تمام شده در ارائه سرویس‌ها فعال بوده و با پیش بینی و فراهم آوردن تمهیدات لازم در برآوردن انتظارات مشتریان و طرفین قرارداد، عمل می کند.

در پایان این جلسه مقرر شد، تفاهم‌نامه مشترکی بین دو طرف در راستای ارائه تمامی خدمات قابل احصاء برای بالابردن سطح همکاری‌های دوجانبه منعقد و کارگروهی به‌منظور اجرایی شدن هرچه بهتر خدمات یاد شده، تشکیل شود.