استارت آپ های حوزه “خدمات هوشمند سازی پست” حمایت می شوند

استارت آپ های حوزه “خدمات هوشمند سازی پست” حمایت می شوند
اسفند ۱۹, ۱۳۹۹
238 بازدید

شرکت ملی پست در راستای جذب و حمایت از استارت آپ های حوزه خدمات هوشمند سازی با پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات تفاهم نامه مشترک امضا می کند.   در جلسه ای که عصر دیروز با حضور رمضانعلی سبحانی فر؛ معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست، محمدجعفر صدیق؛ مشاور وزیر و رئیس پارک فناوری اطلاعات […]

شرکت ملی پست در راستای جذب و حمایت از استارت آپ های حوزه خدمات هوشمند سازی با پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات تفاهم نامه مشترک امضا می کند.

  در جلسه ای که عصر دیروز با حضور رمضانعلی سبحانی فر؛ معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست، محمدجعفر صدیق؛ مشاور وزیر و رئیس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات، بهزاد اقبالخواه، محمدرضا قادری و فریبا مرادی؛ اعضای هیئت مدیره شرکت ملی پست، احسان چیت ساز؛ معاون توسعه بازار و جواد یزدان پناه؛ معاون توسعه فناوری پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار شد، راهکارهای حمایت از استارت آپ های حوزه خدمات هوشمند سازی پست بررسی شد.

بر اساس این گزارش و طبق مصوبه جلسه فوق، مقرر شد اولین مرکز نوآوری پست در نیمه اول سال ۱۴۰۰ جهت تعامل با مراکز علم وفناوری، شتاب دهنده ها و استارت آپ ها در تهران راه اندازی شود.

یادآور می شود خرداد ماه سال گذشته سکوی تجارت الکترونیکی به عنوان پلتفرم ارائه خدمات جدید پستی به کسب‌ و کارها و مشتریان پستی راه‌اندازی و شرکت پست حمایت از استارت‌آپ ‌هایی که ایده‌های مرتبط با پست دارند و همچنین همکاری با آنها در سکوی تجارت الکترونیکی را در دستور کار خود قرار داد و سرویسی به نام «شتابدهی» را نیز در سکوی تجارت الکترونیکی تعریف کرد.

گفتنی است تا کنون با حدود ۶۰ پارک علم و فناوری و مرکز رشد در سراسر کشور قرارداد همکاری منعقد شده است.

برچسب‌ها: