نقش بزرگ پست در شکستن زنجیره انتقال کرونا

نقش بزرگ پست در شکستن زنجیره انتقال کرونا
اسفند ۲۵, ۱۳۹۹
126 بازدید

مدیرعامل شرکت ملی پست در دیدار با نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی، پست را دارای نقشی پررنگ در شکستن زنجیره انتقال کرونا دانست. رمضانعلی سبحانی فر در دیدار صبح یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹با انور حبیب زاده، نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با بیان مطلب فوق گفت: پست در این روزهای کرونایی […]

مدیرعامل شرکت ملی پست در دیدار با نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی، پست را دارای نقشی پررنگ در شکستن زنجیره انتقال کرونا دانست.

رمضانعلی سبحانی فر در دیدار صبح یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹با انور حبیب زاده، نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با بیان مطلب فوق گفت: پست در این روزهای کرونایی بیش از پیش کنار مردم بوده و با ارائه خدمات موثر گام مهمی در قطع زنجیره این ویروس برداشته است.

سبحانی فر با ارائه گزارشی از سختی کار موزعین و پرسنل بخش اجرایی شبکه پستی کشور خواستار همکاری بیشتر نمایندگان مجلس در تصویب طرح سختی کار نامه رسانان شد.

نماینده مردم بوکان نیز با بیان این که با شیوع این بیماری و لزوم فاصله گذاری های اجتماعی، پست سختی کار و افزایش ترافیک کاری را پذیرفت، افزود: ایفای نقش رابط بین مردم و خدمات دهندگان دولتی و خصوصی از مهمترین اقدامات پست دراین خصوص بود.

حبیب زاده عنوان کرد: پست با ارائه خدمات نیابتی سازمان ها و ایجاد بستر خرید و فروش اینترنتی و توزیع مرسولات درب منازل از مراجعه مردم به سازمان ها و ایجاد ازدحام و همچنین خروج شهروندان از منازل جهت خرید جلوگیری نموده است.

وی ضمن تقدیر از تلاش های مضاعف کارکنان پست در دوران شیوع کرونا، اذعان داشت: سختی کار موزعین بر کسی پوشیده نیست و ابراز امیدواری کرد تا با رفع موانع قانونی این طرح تصویب و به اجرا درآید

برچسب‌ها: