نشست سه جانبه “شرکت ملی پست” ، “وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی” و “صندوق کارآفرینی امید”

نشست سه جانبه “شرکت ملی پست” ، “وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی” و “صندوق کارآفرینی امید”
اسفند ۲۵, ۱۳۹۹
117 بازدید

نشست سه جانبه پست، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صندوق کارآفرینی امید در راستای هم اندیشی و بررسی راهکارهای “توسعه کسب و کارهای خانگی” برگزار شد. در نشستی که عصر روز گذشته ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ با حضور رمضانعلی سبحانی فر مدیرعامل شرکت ملی پست، عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی واشتغال وزارت تعاون، کار […]

نشست سه جانبه پست، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صندوق کارآفرینی امید در راستای هم اندیشی و بررسی راهکارهای “توسعه کسب و کارهای خانگی” برگزار شد.

در نشستی که عصر روز گذشته ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ با حضور رمضانعلی سبحانی فر مدیرعامل شرکت ملی پست، عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی واشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اصغر نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید برگزار شد، درخصوص راهکارهای توسعه کسب و کارهای خانگی گفتگو و تبادل نظر شد.

سبحانی فر به نقش موثر پست در توسعه کسب و کارهای خرد در شهرهای کوچک و روستاها اشاره کرد و گفت: حلقه اتصال خرید از طریق فضای مجازی و مشتری، شرکتی است که به صورت فیزیکی کالا را به دست مشتری برساند و این حلقه اتصال را شرکت ملی پست پر کرده است.

در ادامه منصوری با بیان اینکه پست در سالهای اخیر گامهای موثری در رشد فعالیت های اقتصادی و کسب و کارهای نوین برداشته است افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می تواند اطلاعات خوبی از کسب و کارهای خرد و خانگی در اختیار پست بگذارد.

نوراله زاده نیز پست را چرخ دنده زنجیره تامین کسب و کارها دانست و درخصوص حمایت همه جانبه “صندوق کارآفرینی امید” در شهرها و روستاهایی که تقویت نمایندگی های پستی مورد نیاز است، اعلام آمادگی کرد.

گفتنی است علیرضا زرگوش و فریبا مرادی؛ اعضای هیئت مدیره شرکت ملی پست و حسین غضنفری معاون فنی و بازرگانی این شرکت نیز در این نشست حضور داشتند.

برچسب‌ها: