“تحول در شرکت ملی پست ادامه دارد”

“تحول در شرکت ملی پست ادامه دارد”
فروردین ۱۵, ۱۴۰۰
119 بازدید

رمضانعلی سبحانی فر در بازدید نوروزی با مدیران شرکت ملی پست از استمرار تحول در شبکه پستی خبر داد. سبحانی فر در دیدار نوروزی با مدیران شبکه پستی کشور  که روز شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ صورت گرفت، با بیان این که “تحول در شبکه پستی کشور ادامه دارد”، افزود: “بخشی از این تحول را در […]

رمضانعلی سبحانی فر در بازدید نوروزی با مدیران شرکت ملی پست از استمرار تحول در شبکه پستی خبر داد.

سبحانی فر در دیدار نوروزی با مدیران شبکه پستی کشور  که روز شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ صورت گرفت، با بیان این که “تحول در شبکه پستی کشور ادامه دارد”، افزود: “بخشی از این تحول را در سال گذشته شاهد بودیم و بخش عمده ای از تحول و  ارتقای زیرساخت ها نیز در ماه های آینده اجرایی خواهد شد و کاستی های شبکه نیز تا حدود زیادی مرتفع خواهد شد ”

مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به هوشمند سازی نخستین مرکز تجزیه و مبادلات کشور در تهران از هوشمند سازی چهار مرکز دیگر در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: “امسال در استان هایی که ترافیک مرسولات به بالای ده هزار مرسوله افزایش یابد، مراکز مبادله هوشمند راه اندازی خواهد شد.”

معاون وزیر ارتباطات به ظهور رقبای بیشتر در سال جدید اشاره کرد و خواستار ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان شبکه پست با افزایش سرعت و دقت در توزیع مرسولات شد.

وی در ادامه با تاکید بر این که؛ ترولی های خریداری شده در مرکز مبادله خلیج فارس باید براساس دستورالعمل و ضوابط معاونت فنی در راستای افزایش سرعت و صیانت از امانات مورد بهره برداری قرار گیرد، خواستار نظارت مستقیم و مستمر مدیران شد.

مدیرعامل شرکت ملی پست از اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه خودروی دیگر به ۵۰۰ دستگاه خودروی موجود درناوگان شهری تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ خبر داد و گفت : ” این امر در راستای سرعت بیشتر در امر خدمت رسانی و کاهش هزینه ها در دستور کار قرار گرفته است.”

رئیس هیئت مدیره بابیان این که نیاز سنجی ها در حوزه فنی انجام شده است، خواستار انجام سریع مناقصات توسط دو حوزه فناوری و پشتیبانی شد تا هرچه سریعتر اقلام مربوطه در اختیار همکاران قرار گیرد.

سبحانی فر  با اشاره بر اصلاح سایر فرایندها در سال جاری ،بر استفاده و بهره گیری از لفاف های پستی متناسب با محصولات ارسالی به ویژه در خریدهای اینترنتی تاکید کرد.

وی اهمیت توجه به زیرساخت های موجود در حوزه تجارت الکترونیک به ویژه در بخش روستایی را یادآور شد و خواستار شناسایی بازار های هدفمند روستاها به منظور تقویت این حوزه و افزایش ترافیک شد.

سبحانی فر بر برنامه ریزی سریع در راستای توسعه باجه های قبول تاکید و اضافه کرد: “به منظور افرایش سرعت، شیوه های جدید پستی از جمله پست سریع داخلی راه اندازی شود و حوزه پشتیبانی تلاش کند تا در رهسپاری مرسولات، تعدادی کامیون به ناوگان حمل و نقل اضافه نماید.”

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به این که موتورهای موزعین به عنوان مهم ترین ابزار در توزیع مرسولات به شمار می آید، افزود: “تدابیری اتخاد شود تا موتورها هر چه سریع تر مجهز به محفظه ای برای تعبیه بار بیشتر شوند.”

سبحانی فر خواستار پیاده سازی طرح pfp (پرداخت بر مبنای عملکرد) در حوزه های بازاریابی و باجه های پستی در راستای افزایش انگیزه کارکنان، سرعت بخشی به فرآیندها و رشد ترافیک شد.

مدیرعامل شرکت ملی پست با تاکید بر این که ، در انعقاد قراردادها فقط باید سرویس پیشتاز استفاده شود افزود: “سرویس سفارشی صرفا در باجه های قبول انجام می شود .”

رئیس هیئت مدیره با بیان اینکه حوزه های فناوری و پشتیبانی، باید با همکاری هم، چالش های موجود در بخش کدپستی را برطرف و امر به روزرسانی را اجرا کنند خواستار پی گیری و اجرای مصوبه دولت در خصوص استفاده از کدپستی در ارگان های دولتی شد.

وی عنوان داشت: “انتظار می‌رود استان ها با برنامه ریزی دقیق در تحقق پیش بینی ترافیک و درآمد گام بردارند” و افزود: “درصدی از درآمد، به استان هایی که بیشتر از تحقق پیش بینی شده را محقق نمایند اختصاص خواهد یافت.”

تصویب ساختار سازمانی بعد از ۲۰ سال و در پی داشتن تبدیل وضعیت کارکنان،  اخذ شناسه استخدامی برای جمعی از پرسنل، تبدیل وضع تعدادی از کارکنان به رسمی قطعی با بخشنامه ایثارگری و همچنین دردستور کار بودن تغییرات رفاهی و معیشتی کارکنان در سال جاری از دیگر مواردی بود که سبحانی فر به آنها اشاره کرد.

معاون وزیر ارتباطات باگرامیداشت یاد وخاطره همکارانی که جان خود را درسال گذشته بر اثر کرونا از دست دادند از همکاران شبکه پستی بابت کار کردن در شرایط سخت شیوع این ویروس و خلق کارنامه درخشان در حوزه های مختلف تقدیر کرد.

سبحانی فر در این راستا به تجربه موفق پست در نمایشگاه مجازی کتاب که منجر به توجه مجامع بین المللی ازجمله اتحادیه جهانی پست و مسئولین کشوری به ویژه رئیس جمهور به اقدامات پست شد اشاره کرد.

وی در پایان اظهارامیدواری کرد : “در سال جاری با ریل گذاری انجام شده، سالی خوب در زمینه افزایش رشد و درآمد بیشتر خواهیم داشت که این درآمد متعاقبا موجب افزایش بیشتر رفاهیات پرسنل شبکه پستی خواهد شد.”

برچسب‌ها: