رفع فیلتر یوتیوب و توییتر مستلزم تصمیم شورای عالی فضای مجازی است

رفع فیلتر یوتیوب و توییتر مستلزم تصمیم شورای عالی فضای مجازی است
اسفند ۲۴, ۱۳۹۶
159 بازدید

عضو کمیته تعیین مصادیق مجرمانه رفع فیلتر یوتیوب و توییتر را مستلزم تصمیم شورای عالی فضای مجازی یا کمیته تعیین مصادیق مجرمانه دانست. رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با  خانه ملت در خصوص صحبت‌های اخیر وزیر ارتباطات مبنی اینکه رفع فیلتر یوتیوب و توییتر مستلزم تصمیم ۳ قوه است، گفت: رفع فیلتر یوتیوب و توییتر از […]

عضو کمیته تعیین مصادیق مجرمانه رفع فیلتر یوتیوب و توییتر را مستلزم تصمیم شورای عالی فضای مجازی یا کمیته تعیین مصادیق مجرمانه دانست.

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با  خانه ملت در خصوص صحبت‌های اخیر وزیر ارتباطات مبنی اینکه رفع فیلتر یوتیوب و توییتر مستلزم تصمیم ۳ قوه است، گفت: رفع فیلتر یوتیوب و توییتر از دو کانال ممکن است؛ شورای عالی فضای مجازی یکی از این راه‌هاست که با حضور نمایندگان سه قوه تشکیل شده و می‌تواند تصمیم‌های لازم را در این زمینه اتخاذ کند.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی افزود: کمیته تعیین مصادیق مجرمانه یکی دیگر از کانال‌های رفع فیلتر است اما باید به این نکته توجه کرد که این کمیته بیشتر زمانی که فیلتر شبکه اجتماعی مورد نظر باشد ورود می‌کند.

عضو کمیته تعیین مصادیق مجرمانه در پاسخ به اینکه برخی افراد رفع فیلتر یوتیوب برای اساتید و نخبگان را لازم می‌دانند، اظهار داشت: بحثی در این مورد در کارگروه مطرح نشده است و من نیز از این شبکه اجتماعی استفاده نمی‌کنم./