آمادگی شرکت ملی پست برای برگزاری نمایشگاه های دائمی مجازی

آمادگی شرکت ملی پست برای برگزاری نمایشگاه های دائمی مجازی
خرداد ۴, ۱۴۰۰
276 بازدید

رمضانعلی سبحانی فر در دیدار با قائم مقام وزیر صمت با اشاره به ظرفیت‌های شبکه پستی کشور، گفت: “بهره‌مندی از خدمات نوین پست می تواند سرعت و کیفیت خدمات به مردم را در بخش‌های مختلف افزایش دهد”  مدیرعامل شرکت ملی پست در نشست با محمد صادق مفتح قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در […]

رمضانعلی سبحانی فر در دیدار با قائم مقام وزیر صمت با اشاره به ظرفیت‌های شبکه پستی کشور، گفت: “بهره‌مندی از خدمات نوین پست می تواند سرعت و کیفیت خدمات به مردم را در بخش‌های مختلف افزایش دهد”

 مدیرعامل شرکت ملی پست در نشست با محمد صادق مفتح قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی با اعلام آمادگی برای ارائه خدمات پستی در حوزه صنعت معدن و تجارت افزود:” شرکت ملی پست می تواند در راستای حمایت و  پشتیبانی از تولید و رفع موانع، بستری را برای صنایع فراهم کندتا با اتصال بین تولید کننده و مصرف کننده از حضور واسطه ها در این حوزه  جلوگیری ‌شود.”

معاون وزیر ارتباطات اضافه کرد: “انجام امور نیابتی در بخش صادرات و واردات و خدمات مربوط به لجستیک کالاهای دارای هدف از انبار ، کارخانه ها و نمایشگاه ها به مقصد مصرف‌کنندگان توسط شرکت ملی پست می تواند علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها و جلوگیری از اتلاف انرژی باعث افزایش سرعت و کیفیت شود.”

سبحانی‌فر افزود: “به دلیل اینکه این امور با بهره‌گیری از ظرفیت خدمات الکترونیکی و در بستر شبکه گسترده پست کشور و با استفاده از بانک اطلاعات کد پستی و “جی نف” انجام می گیرد دارای اهمیت بسیار زیادی است.”

وی با اشاره به تجربه موفق نخستین نمایشگاه های مجازی کتاب تهران و قرآن کریم با همکاری شرکت ملی پست، افزود: “این شرکت آمادگی لازم را برای برگزاری رویدادهای مشابه با همکاری وزارت صمت به منظور ارتباط مستمر بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در بستر سامانه تجارت الکترونیک را دارد.”