با حضور  آذری جهرمی و سبحانی فر؛ سه پروژه زیر ساختی شرکت ملی پست افتتاح می‌شود 

با حضور  آذری جهرمی و سبحانی فر؛ سه پروژه زیر ساختی شرکت ملی پست افتتاح می‌شود 
خرداد ۴, ۱۴۰۰
201 بازدید

در راستای توسعه زیرساخت‌های  شبکه پست کشور سه پروژه بزرگ پستی، با حضور جهرمی؛وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و سبحانی فر؛ مدیرعامل شرکت ملی پست به صورت همزمان به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست؛ حسن عمیدی از رونمایی و افتتاح این پروژه های بزرگ در روز پنجشنبه ششم خرداد ماه جاری خبر […]

در راستای توسعه زیرساخت‌های  شبکه پست کشور سه پروژه بزرگ پستی، با حضور جهرمی؛وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و سبحانی فر؛ مدیرعامل شرکت ملی پست به صورت همزمان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست؛ حسن عمیدی از رونمایی و افتتاح این پروژه های بزرگ در روز پنجشنبه ششم خرداد ماه جاری خبر داد.
مدیرکل دفتر مدیرعامل، امور استانها و ارتباطات شرکت ملی پست گفت: این پروژه ها از جزیره کیش  و به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح و شامل بهره برداری از سامانه جدید پستی به صورت پایلوت در جزیره کیش، افتتاح دومین  مرکز پردازش هوشمند مبادلات پستی در هاب پستی اصفهان و همچنین بهره برداری از فاز جدید توسعه ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری شرکت ملی پست در تهران است.
وی اضافه کرد: آذری جهرمی با همراهی مدیرعامل شرکت ملی پست، پنجشنبه صبح جهت رونمایی از سامانه جدید پستی به جزیره کیش سفر و به صورت همزمان و از طریق ویدئو کنفرانس دو پروژه دیگر را نیز افتتاح خواهد کرد.
گفتنی است اولین مرکز پردازش هوشمند مبادلات پستی کشور در تهران و در مرکز خلیج فارس ، چندی پیش افتتاح و آغاز به کار کرد.
بر همین اساس و به منظور افزایش کیفیت خدمت رسانی و در راستای کاهش مدت سیر مرسولات پستی مقرر شد سایر هاب های پستی کشور نیز به سیستم سورتینگ مکانیزه مجهز شود.