تجهیز ناوگان پست کشور به۴۰ دستگاه کامیون و ۴۰۰ دستگاه وانت جدیدبا اعتبار یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال

تجهیز ناوگان پست کشور به۴۰ دستگاه کامیون و ۴۰۰ دستگاه وانت جدیدبا اعتبار یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال
خرداد ۷, ۱۴۰۰
129 بازدید

مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در مراسم رونمایی از نخستین پهپادهای پستی کشور در جزیره کیش از رشد ۱۰۰ درصدی ناوگان پستی کشور با رونمایی از ۴۰۰ کامیون جدید پستی خبر داد. سبحانی مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در مراسم رونمایی از این دو پهپاد جدید پستی کشور که برای نخستین […]

مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در مراسم رونمایی از نخستین پهپادهای پستی کشور در جزیره کیش از رشد ۱۰۰ درصدی ناوگان پستی کشور با رونمایی از ۴۰۰ کامیون جدید پستی خبر داد.
سبحانی مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در مراسم رونمایی از این دو پهپاد جدید پستی کشور که برای نخستین بار در جزیره کیش به بهره برداری رسید، گفت:تلاش ما بر این بوده تا زیرساختهای پستی مناسب برای جلب اعتماد هرچه بیشتر مردم را بر اساس نیازهای روز توسعه داده تا خدمات مطلوبی دریافت کنند.
وی افزود: خدمات دهی پست با گذشته بسیار متفاوت تر شده و در حال حاضر مرکز تجزیه مبادلات خلیج فارس با ۱۵هزار متر وسعت متر مربع در چرخه ارائه خدمات این نقش موثری ایفا می کند. وی با اعلام اینکه ناوگان بین شهری با خریداری ۴۰ دستگاه کامیون افزایش ۳۰درصدی را تجربه کرده است اظهار داشت : ناوگان شهری ما با شرایط سختی روبرو بود که با خرید ۴۰۰ دستگاه وانت جدید ناوگان شبکه پستی ۱۰۰ درصد افزایش می یابد. به گفته سبحانی طرح توسعه ناوگان پستی کشور یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه به دنبال داشته که از محل اعتبارات شرکت ملی پست تامین هزینه شده است.
مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی گفت: در راستای تسریع در ارائه خدمات و پیگیری موضوع هوشمند سازی، امروز موفق شدیم پس از سال ها پهپاد پستی را برای نخستین بار در کشور در منطقه آزاد کیش راه اندازی کنیم. سبحانی صدور مجوز ارسال بسته های تولید سرزمینی بدون ممنوعیت و محدودیت ها از کیش به سایر نقاط کشور را مهمترین نیاز پستی این منطقه عنوان کرد و گفت: اگر چه در این زمینه محدودیت قانونی وجود ندارد اما در عمل مشکلاتی وجود دارد و سعی می کنیم تا مجوزهای لازم در این خصوص را اخذ کنیم.