با انتشار پیامی؛سبحانی فر از استقبال باشکوه مردم از رئیس جمهور تقدیر کرد

اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۷
199 بازدید

  نماینده مردم سبزور ،جوین،جغتای،خوشاب،داورزن،ششتمد وروداب در مجلس شورای سلامی  با صدور پیامی از مردم فهیم دیار سربداران در استقبال پرشور از حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید قدردانی کرد. علی سبحانی فر در این پیام آورده است: برخود لازم می دانم از مردم فهیم و شریف دیار سربداران که یک […]

 

نماینده مردم سبزور ،جوین،جغتای،خوشاب،داورزن،ششتمد وروداب در مجلس شورای سلامی  با صدور پیامی از مردم فهیم دیار سربداران در استقبال پرشور از حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید قدردانی کرد.

علی سبحانی فر در این پیام آورده است: برخود لازم می دانم از مردم فهیم و شریف دیار سربداران که یک بار دیگر پشتیبانی از نظام را در ۱۶ اردیبهشت ماه در استقبال از کاروان دولت تدبیر و امید به مرحله ظهور گذاشتند و وحدت وهمدلی را به رخ جهانیان کشیدند تقدیر و تشکرنمایم.

و از سفر ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر روحانی و اعضاء هیات دولت که در این سفر به دیار سربداران شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزان ،ششتمد و استان خراسان رضوی و شهرستانها در بین مردم حضور یافته و مشکلات مردم را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند و مصوبات دولت با بیش از ۲۰۰۰ میلیارد تومان را داشتند تقدیر و تشکر می نمایم.

وی خاطرنشان نمود: امیدواریم در سایه توجهات الهی و حمایت های مردم همیشه در صحنه  حوزه انتخابیه ، برکات و دستاوردهای سفر کاروان تدبیر و امید و در راس آن جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران گشایشگر افق های جدید توسعه، پیشرفت و رونق اقتصادی و اشتغال در دیار سربداران  شود.