‏۲ هاب پستی دیگر مکانیزه شدند

‏۲ هاب پستی دیگر مکانیزه شدند
مرداد ۱۹, ۱۴۰۰
131 بازدید

مراکز تجزیه ومبادلات پست مشهد و تبریز به سورتینگ مکانیزه مجهز شدند.  ظهر امروز نوزدهم مرداد ماه ۱۴۰۰ با حضور رمضانعلی سبحانی فر از سیستم سورتینگ هوشمند مرکز تجزیه و مبادلات استانهای خراسان رضوی و آذربایجان شرقی رونمایی شد. مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به اهمیت مکانیزاسیون مراکز تجزیه و مبادلات گفت:  جابه جایی […]

مراکز تجزیه ومبادلات پست مشهد و تبریز به سورتینگ مکانیزه مجهز شدند.

 ظهر امروز نوزدهم مرداد ماه ۱۴۰۰ با حضور رمضانعلی سبحانی فر از سیستم سورتینگ هوشمند مرکز تجزیه و مبادلات استانهای خراسان رضوی و آذربایجان شرقی رونمایی شد.
مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به اهمیت مکانیزاسیون مراکز تجزیه و مبادلات گفت:  جابه جایی بسته ها توسط نیروی انسانی آسیب به امانات و خستگی نیروی انسانی را در پی داشت، به همین دلیل برای بهبود شرایط، تجهیز هاب های پستی به سورتینگ مکانیزه به منظور کاهش پرداخت غرامات بسته های آسیب دیده و افزایش رضایتمندی مشتریان در دستور کار قرار گرفت.
وی با اشاره به لزوم تدوام تغییر رویکرد در شرکت ملی پست خاطرنشان کرد: شرایط سخت افزاری و نرم افزاری همزمان با هم باید تغییر کند. چرا که شرایط پست مانند گذشته نیست که با پاکات یا قبوض آب و برق تامین مالی و ارائه خدمات داشته باشیم.
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست افزود: امروز باید متناسب با نیازهای جامعه رویکرد خود را تغییر و برای رضایت مندی مردم تلاش کنیم و راهکارهای را به وجود بیاوریم که سطح رضایت مندی بالا برود.
سبحانی فر با تاکید بر اینکه مکانیزاسیون مرکز تجزیه و مبادلات از قبل از انقلاب در دستور کار بوده است، گفت: امروز به همت مجموعه مدیران شرکت ملی پست این امر اتفاق افتاد و گام به گام جلو خواهیم رفت تا شرایط را متناسب با نیازهای جامعه و شرکت تغییر دهیم.
وی با اشاره به کاهش ۲۵ درصدی شکایات از پست بر اساس گزارش دفتر مدیریت عملکرد افزود: اقدامات انجام شده در راستای صیانت از بسته های پستی از جمله خرید ترولی ها و باکس های ویژه در این امر تاثیرگذار بوده است.
مدیرعامل شرکت ملی پست با تاکید بر اینکه ایجاد خطوط مستقیم بین استان ها از دیگر اقداماتی است که منجر به افزایش سرعت کار و کاهش آسیب به بسته ها شده است، عنوان کرد: امروز با خط های مستقیم دیگر ضرورتی برای سوار و پیاده کردن بسته های پستی نیست، به همین دلیل سرعت و ایمنی بالا رفته است.
سبحانی فر با تاکید بر اینکه در سکوی تجارت الکترونیک باید زیرساخت های لجستیک توسعه پیدا می کرد، گفت: اقداماتی چون تجهیز ناوگان پستی به ۴۰۰ دستگاه خودروی وانت و ۴۰ کامیونت که موجب افزایش ۳۰ درصدی ظرفیت حمل ونقل برون شهری و ۱۰۰ درصدی ظرفیت درون شهری شد و همچنین استفاده از ظرفیت قطار پستی در این راستا صورت گرفت که منجر به افزایش خدمت رسانی شده است.