آخرین جلسه شورای معاونان وزارت ارتباطات برگزار شد

آخرین جلسه شورای معاونان وزارت ارتباطات برگزار شد
شهریور ۲, ۱۴۰۰
120 بازدید

آخرین جلسه شورای معاونان وزارت ارتباطات با موضوع آخرین اقدامات و فعالیت‌های معاونت ها و سازمانهای تابع برای انجام بهینه انتقال اطلاعات و تجارب به وزیر جدید برگزار شد.  محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در آخرین جلسه شورای معاونان وزارت ارتباطات، از معاونان که طی ۴ سال وی را همراهی کردند قدردانی کرد. وی با […]

آخرین جلسه شورای معاونان وزارت ارتباطات با موضوع آخرین اقدامات و فعالیت‌های معاونت ها و سازمانهای تابع برای انجام بهینه انتقال اطلاعات و تجارب به وزیر جدید برگزار شد.

آخرین جلسه شورای معاونان وزارت ارتباطات برگزار شد

 محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در آخرین جلسه شورای معاونان وزارت ارتباطات، از معاونان که طی ۴ سال وی را همراهی کردند قدردانی کرد.
وی با برشمردن بخشی از دستاوردهای کلان وزارت ارتباطات در این سالها و نحوه مواجهه با موانع و مشکلات و تعامل با دیگر دستگاه‌ها، موفقیت های به دست آمده را حاصل همدلی و تلاش مجدانه و مستمر معاونان و مدیران و کارشناسان وزارت ارتباطات دانست.
آذری جهرمی گفت: تمام تلاش ما تحقق آرمان دسترسی همگانی و عدالت ارتباطی بود که با اتصال همه شهرها و بیش از ۹۸ درصد روستاهای کشور به شبکه پایدار و پرسرعت تا حدود زیادی محقق شد.
بر اساس این گزارش در این جلسه هر یک از معاونان گزارش کوتاهی از عملکرد مجموعه تحت مدیریت خود و نحوه انتقال مدیریت و تجربیات هر بخش به وزیر و تیم جدید ارائه کردند.