پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت “روز کارمند

پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت “روز کارمند
شهریور ۴, ۱۴۰۰
132 بازدید

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در پیامی روز کارمند را به کارکنان شبکه پستی کشور تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست رمضانعلی سبحانی فر با صدور پیامی در روز کارمند ضمن تبریک این روز از خدمات ارزشمند تمامی کارکنان پست کشور تقدیر کرد. متن پیام به شرح زیر است […]

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در پیامی روز کارمند را به کارکنان شبکه پستی کشور تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست رمضانعلی سبحانی فر با صدور پیامی در روز کارمند ضمن تبریک این روز از خدمات ارزشمند تمامی کارکنان پست کشور تقدیر کرد.

متن پیام به شرح زیر است :

هر که در هر کار با عشق است یار
کار او باقیست اندر روزگار

همکاران گرانقدرم

چهارم شهریور در تقویم روزی است که به نام کارمندان شریف کشور نام نهاده شده است و مجالی است تا از تلاشها و مسئولیت پذیری این قشر یاد گردد.
در روزهای سخت کرونایی “پست” پیشگام سازمان ها قرار گرفت و کارکنان آن بیش‌ از پیش در کنار مردم ایستادند و افتخار خدمت رسانی بیشتر به آن‌ها را پیدا کردند.
متاسفانه در طی یکسال و نیم گذشته به واسطه هجوم ویروس مهلک کرونا به کشور تعدادی از همکاران عزیزمان را از دست دادیم، که لازم است باردیگر یاد و خاطره این ایثارگران که در راه خدمت‌رسانی به جامعه و کمک به حفظ سلامت هموطنان، جانشان را از دست دادند، گرامی داریم.
مسئولیت ‌پذیری و کار فشرده همکاران ما درکنار یک تغییر سبک و توسعه تجارت الکترونیک در سال گذشته به ثبت رکوردهای قابل‌ توجهی در خدمات رسانی به هموطنان منجر شد و تغییر ماهیت کسب و کار پست از جابجایی پاکت به بسته و امانت، به‌ ویژه مرسولات کسب و کارهای اینترنتی تسریع در بازنگری بر زیرساخت ها و اجرای طرح تحول پست را به همراه داشته است.
اینجانب افتخار همکاری با بهترین، تواناترین؛ دلسوزترین و متعهدترین کارمندان کشور را مغتنم شمره و به خاطر حضور در مجموعه این عزیزان که آنها را ستون های اصلی بنای کهن و بزرگ شرکت ملی پست می دانم، برخود می بالم.
می دانم که به خاطر شرایط ویژه‌ای که در کشور و جهان ایجاد شده، همچنان در حال سپری کردن روزهای سختی برای خدمت‌رسانی هستید.
«روز کارمند» فرصت مغتنمی است تا به همه همکاران خوبم در خانواده بزرگ شبکه پستی کشور خسته نباشید وتبریک عرض نمایم.
با امید که کوشش های مسئولانه شما عزیزان همواره قرین توفیق و تاییدات الهی قرار گیرد از جهاندار جان آفرین جهانی مشحون از عزت و عظمت پربار و ماندگار برایتان آرزو مندم.