نرخ های پستی باید افزایش پیدا کند

نرخ های پستی باید افزایش پیدا کند
شهریور ۲۸, ۱۴۰۰
108 بازدید

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز صبح به صورت سرزده از ناحیه پستی مفتح تهران بازدید کرد.  عیسی زارع پور با همراهی رمضانعلی سبحانی فر صبح امروز بیست و هشتم شهریور ۱۴۰۰ با حضور در ناحیه پستی مفتح تهران ضمن بازدید از فرایندهای اجرایی پست با کارکنان دیدار و گفتگو کرد. وزیر ارتباطات و فناوری […]

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز صبح به صورت سرزده از ناحیه پستی مفتح تهران بازدید کرد.

 عیسی زارع پور با همراهی رمضانعلی سبحانی فر صبح امروز بیست و هشتم شهریور ۱۴۰۰ با حضور در ناحیه پستی مفتح تهران ضمن بازدید از فرایندهای اجرایی پست با کارکنان دیدار و گفتگو کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به عدم افزایش نرخ خدمات پستی طی دوسال گذشته و بالارفتن نرخ تورم، بر پی گیری این امر از هیئت وزیران و در صورت لزوم طرح در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.
زارع پور خاطرنشان کرد: «شرکت ملی پست را باید یکی از پرمشغله‌ترین شرکت‌های فعال این روزهای کشور بدانیم چرا که شیوع ویروس کرونا، افزایش تمایل کاربران به ارسال کالا با پست و  همچنین افزایش حجم خرید و فروش ‌های اینترنتی شرایط را برای کارکنان این شرکت مهم و حیاتی سخت و دشوار کرده است.»
وی ضمن قدردانی از تلاشهای این قشر از کارکنان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات  بر لزوم توجه بیشتر به نیروی انسانی به عنوان مهمترین رکن شبکه پستی کشور تاکید و خواستار پی گیری بهبود وضعیت معیشتی کارکنان شد .
در ادامه سبحانی فر توضیحاتی پیرامون مشکلات موجود در مسیر تبدیل وضعیت و ارتقای سطح معیشتی کارکنان شبکه پستی و راهکارهای قانونی پیش رو ارائه داد.
همچنین معاون فنی مدیرعامل، در این بازدید سرویسهای جدید شبکه پستی کشور  ازجمله سرویس های الکترونیکی و نیابتی پست را تشریح نمود.
گفتنی است در این بازدید  زارع پور با حضور در جمع مراجعه کنندگان باجه مرکزی ناحیه پستی مفتح ، نحوه خدمات رسانی کارکنان پست و همچنین میزان رضایتمندی مشتریان را جویا شد.