پیام مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

پیام مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس
شهریور ۳۰, ۱۴۰۰
107 بازدید

  بازهم در دل جنون آغاز شد زخم میدان‌های مین ابراز شد بازهم مجنون لیلایی شدیم بعد عمری باز شیدایی شدیم هشت سال دفاع مقدس حدیث ماندگار پایداری، دلاوری و فداکاری ملتی است که در راه دفاع از مکتب انقلاب و میهن اسلامی خویش قله های بلند شهادت و رشادت را در نوردید و دشمن […]

 

بازهم در دل جنون آغاز شد
زخم میدان‌های مین ابراز شد

بازهم مجنون لیلایی شدیم
بعد عمری باز شیدایی شدیم

هشت سال دفاع مقدس حدیث ماندگار پایداری، دلاوری و فداکاری ملتی است که در راه دفاع از مکتب انقلاب و میهن اسلامی خویش قله های بلند شهادت و رشادت را در نوردید و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشت.

تحمیل جنگ هشت ساله به ایران دومین موج اتحاد و حرکت مردمی را در پی داشت که برای آزاد زیستن بهای بسیاری را پرداخته بودند و در این عرصه با ایمانشان چنان به مبارزاتشان بعد معنوی بخشیدند که ازدل مرارت های بیشمار جنگ ارزشهایی چون شرافت، ایمان، عشق، شجاعت، تدبیر و ایثار تبلور یافت.

مرزهای جنوب و غرب کشور هرچند تا دیرزمانی به قربانگاه پاکترین فرزندان این دیار بدل گشت ولی ایمان و قدرت روح والای آنان، این خاک را به مکانی مقدس تبدیل کرد که تا امروز سایه حضورشان در آنجا موج می زند و خاک، عطر خود را از وجود آنان وام دارد.

دفاع مقدس یکى از درخشان ترین صحنه هاى نقش آفرینى ملت مسلمان ایران است و هنوز ناگفته هاى بسیارى دارد که لازم است بیان شود تا نسلهاى آینده با ایثار و فداکارى ملت ایران و رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.

هفته بزرگداشت “دفاع مقدس” فرصت ارزشمند و مغتنمی برای تعلیم آموزه های شهدا و ایثارگران و مرور خاطرات و حماسه های سرداران دلیر جبهه های حق علیه باطل است.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهیدان والامقام دوران دفاع مقدس، خصوصا شهدا و ایثارگران شبکه پستی کشور توفیق روز افزون آحاد مردم شریف ایران اسلامی را در پاسداری و ادامه این مسیر پرافتخار از خداوند منان مسئلت می نمایم.

رمضانعلی سبحانی فر

معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست