سرعت، دقت و امنیت ثمره هوشمند سازی عملیات پستی

سرعت، دقت و امنیت ثمره هوشمند سازی عملیات پستی
آبان ۳, ۱۴۰۰
112 بازدید

مدیرعامل شرکت ملی پست در بازدید از پروژه سورتینگ مرکز تجزیه و مبادلات، خواستار بهبود عملکرد هاب‌های پستی منطقه‌ای در کشور شد.   رمضانعلی سبحانی فر با همراهی حسین غضنفری، معاون فنی و بازرگانی و مدیران ستادی و اجرایی شرکت ملی پست، با حضور در مرکز تجزیه و مبادلات کشور، از روند اجرای پروژه سورتینگ […]

مدیرعامل شرکت ملی پست در بازدید از پروژه سورتینگ مرکز تجزیه و مبادلات، خواستار بهبود عملکرد هاب‌های پستی منطقه‌ای در کشور شد.

 

رمضانعلی سبحانی فر با همراهی حسین غضنفری، معاون فنی و بازرگانی و مدیران ستادی و اجرایی شرکت ملی پست، با حضور در مرکز تجزیه و مبادلات کشور، از روند اجرای پروژه سورتینگ مرسولات پستی بازدید کرد و در جریان جزئیات طرح قرار گرفت.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این بازدید با اشاره به اصلاح و باز مهندسی فرایندها و راه اندازی خطوط رهسپاری همجوار در چند استان کشور، بیان کرد: «در جهت ارتقاء کیفیت خدمات پستی و صیانت از مرسولات و امانات، تمام امکانات فنی را بسیج کرده ایم و در این راستا با تقویت زیرساخت ها  و بهره گیری از ظرفیت های موجود شاهد کوتاه شدن مدت سیر مرسولات و کاهش زمان سفر یک مرسوله در شبکه پستی هستیم.»
سبحانی فر؛ راه اندازی سورتینگ مرکز تجزیه و مبادلات را به عنوان بزرگترین مرکز مبادله پستی در کشور، مهمترین گام در تحقق هوشمندسازی عملیات پستی برشمرد و اذعان داشت؛ تحقق شعار سرعت، دقت و امنیت و به تبع آن رضایت مندی مشتریان شبکه پستی و تمامی ذینفعان، هدف اصلی این طرح است.
گفتنی است طی یک سال گذشته راه اندازی ۶ هاب منطقه ای پستی، ایجاد خطوط مستقیم پستی بین استان های همجوار، تهیه و ورود ترولی ها به شبکه پستی، توسعه ۱۰۰ در صدی ناوگان حمل و نقل و … از جمله اقداماتی است که در راستای ارتقای سرعت و کیفیت خدمات پستی انجام شده است.

 

گزارش تصویری