پیام مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج

پیام مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج
آبان ۳۰, ۱۴۰۰
115 بازدید

مدیرعامل شرکت ملی پست در پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت .   به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست؛ رمضانعلی سبحانی فر به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج پیامی صادر کرد که در ادامه آمده است. وَکَأَیِّن مِّن نَّبِیٍّ قَاتَلَ مَعَهُ رِبِّیُّونَ کَثِیر «چه بسا پیامبرانی که به همراهی آنان، مردان خداپرستِ بسیاری نبرد […]

مدیرعامل شرکت ملی پست در پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت .

 

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست؛ رمضانعلی سبحانی فر به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج پیامی صادر کرد که در ادامه آمده است.
وَکَأَیِّن مِّن نَّبِیٍّ قَاتَلَ مَعَهُ رِبِّیُّونَ کَثِیر
«چه بسا پیامبرانی که به همراهی آنان، مردان خداپرستِ بسیاری نبرد کردند».

سوره آل عمران‌آیه ۱۴۶

بسمه تعالی

آغاز هفته بسیج ؛ فرصتی مغتنم است تا بار دیگر با خون شهیدان بسیجی و آرمان های امام راحل ، شهدا و تمامی رزمندگان از جان گذشته انقلاب و دفاع مقدس؛ پیمانی تازه ببندیم.

“بسیج” یادآور تشکیل مردمی ترین نهاد ارزشمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با افکار و اندیشه های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت .

نام بسیج یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ما است. نهادی که به تعبیر امام راحل تشکیل آن «یقینا از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود.»

ملت ها در قرون و اعصار به دعوت رهبران الهی، بسیج شده اند تا دین خدا را زنده نگه دارند و امروز نیز همه می‌دانیم
حیثیت نظام اسلامی، تا حدّ زیادی مدیون بسیج و حضور همه جانبه مردم در آن بوده است.

این نهاد اجتماعی صرفاً سازمانی نظامی نیست که فقط در زمان جنگ و برای دفاع در مقابل دشمن شکل گرفته باشد، بلکه نهادی است وسیع و پاسخگوی نیازهای اساسی و حیاتی جامعه.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج،  یاد و خاطره شهدای بسیجی را گرامی داشته و برای تمامی دلاورمردان و پاک باختگان عرصه ایثاردر سایه حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت حکیمانه مقام معظم رهبری؛ توفیق و سلامتی آرزومندم.

رمضانعلی سبحانی فر 
معاون وزیر؛ رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست