افزایش ۴۰ درصدی رضایت مشتریان

افزایش ۴۰ درصدی رضایت مشتریان
آذر ۴, ۱۴۰۰
51 بازدید

مدیرعامل شرکت ملی پست در جریان بازدید از پست استان قم از افزایش ۴۰ درصدی رضایت مشتریان پس از بازنگری در زیرساخت‌های شبکه پستی کشور خبر داد.   به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، صبح امروز  چهارم آذر ۱۴۰۰ مدیرعامل شرکت ملی پست طی سفر به استان قم  که با همراهی جمعی از مدیران […]

مدیرعامل شرکت ملی پست در جریان بازدید از پست استان قم از افزایش ۴۰ درصدی رضایت مشتریان پس از بازنگری در زیرساخت‌های شبکه پستی کشور خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، صبح امروز  چهارم آذر ۱۴۰۰ مدیرعامل شرکت ملی پست طی سفر به استان قم  که با همراهی جمعی از مدیران ستادی صورت گرفت با حضور در پست استان از بخش‌های مختلف ستادی و اجرایی بازدید و با کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

معاون وزیر ارتباطات در جمع کارکنان پست استان قم، ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد خوب پست این استان و افزایش درآمد قابل قبول در هشت ماهه سال جاری، گفت : “با توجه به وجود رقبا  در زمینه ارائه خدمات پستی، گزارش ها نشان دهنده موفقیت بخش توزیع بوده و شاهد روندی رو به رشد هستیم.”

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست؛ با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی رضایتمندی مشتریان پست پس از بکارگیری ترولی ها در چرخه‌‌ی آماده سازی و رهسپاری مرسولات پستی و کاهش چشمگیر بی ترتیبی های پستی افزود:  :به دلیل اینکه پست به عنوان یک شرکت خدمات رسان همواره در کنار مردم بوده و به صورت مویرگی در سراسر کشور حضور دارد، انتظارات مردم از پست با سایر رقبا متفاوت است و ما از تمام توان و ظرفیت های موجود در جهت برآوردن این انتظارات استفاده خواهیم کرد.”

سبحانی‌فر؛ فعالیت پست در دوران همه گیری ویروس کووید-۱۹ را قابل تحسین برشمرد و عنوان کرد: “پست استان قم در همراهی با کسب و کارهای نوین و نوپا پیشرو و فعال بوده و در قرارداد سه جانبه با وزارت صمت که به صورت پایلوت در قم اجرایی شد، عملکرد موفقی داشته است.”

وی افزود: “از مهمترین دغدغه های ما در پست، ارتقای سطح معیشت کارکنان است که در همین راستا، در حال پیگیری تصویب طرح سختی کار نامه رسانان و بخش های تجزیه پست هستیم و با مساعدت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این طرح تقدیم مجلس شورای اسلامی و هیئت وزیران شده است.”

مدیرعامل شرکت ملی پست، ادامه داد: “در بحث تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی به رسمی نیاز به مجوز سازمان امور استخدامی کشور داریم و این فرایند با فراخوان و آزمون عمومی جذب نیرو صورت می پذیرد که در نهایت به نفع تمامی کارکنان قراردادی پست نخواهد بود. ”

وی ادامه داد: ” در مورد احتساب مدارک کارکنان نیز، طی مکاتباتی که با این سازمان داشتیم رشته های قابل قبول و مرتبط پست را افزایش دادیم.”

سبحانی فر عنوان کرد: “در زمینه افزایش امکانات بخش توزیع درصدد استانداردسازی موتورها با تعبیه باکس های مناسب مرسولات برای نامه رسانان هستیم و همچنین خرید گوشی تلفن همراه با کارایی بالا را در دستور کارحوزه مربوطه قرار داده ایم و درخصوص مسکن کارکنان نیز در چند استان تعاونی مسکن راه اندازی شده است.”

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به افزایش پرداختی به کارکنان در قالب رفاهیات میان ماهی‌گفت: “با وجود این افزایش ها هنوز با شرکت و سازمان های زیرمجموعه وزارت متبوع تفاوت داریم و از آنجایی که شرکت ملی پست درآمد-هزینه است و ردیف اعتباری از طرف دولت ندارد، تحقق این مهم منوط به افزایش درآمد و ایجاد بازارهای جدید است.”