برگزاری مراسم وداع با شهدای گمنام و گرامیداشت شهدای جبهه مقاومت

برگزاری مراسم وداع با شهدای گمنام و گرامیداشت شهدای جبهه مقاومت
دی ۱۸, ۱۴۰۰
110 بازدید

مراسم بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت و وداع با شهدای گمنام و تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان مدافع حرم همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در حسینیه پیامبر اعظم وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات برگزار شد.   به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، شامگاه شانزدهم دی ماه ۱۴۰۰همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) و با حضور […]

مراسم بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت و وداع با شهدای گمنام و تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان مدافع حرم همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در حسینیه پیامبر اعظم وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، شامگاه شانزدهم دی ماه ۱۴۰۰همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) و با حضور عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات، ابوعقیل الکاظمی، از فرماندهان جبهه مقاومت؛ السید هاشم‌الحیدری؛ دبیرکل جنبش اسلامی عبدالله عراق؛ سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،رمضانعلی سبحانی فر مدیرعامل شرکت ملی پست و جمعی از مدیران وزارت ارتباطات و شرکتهای تابعه، مراسم بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت، وداع با شهدای گمنام و تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان مدافع حرم در حسینیه پیامبر اعظم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
در این مراسم که با شعرخوانی و مداحی نیز همراه بود پیکر دو شهیدگمنام نیز تشییع و از خانواده شهدا و جانبازان جبهه مقاومت تجلیل شد.
مراسم تشییع، اقامه نماز و تدفین این شهدای گرانقدر صبح  امروز ۱۸ دی ماه در پردیس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام خواهد شد.