تقویت برند پست درهمکاری با نمایشگاه مجازی کتاب

 تقویت برند پست درهمکاری با نمایشگاه مجازی کتاب
دی ۲۵, ۱۴۰۰
90 بازدید

مدیرعامل شرکت ملی پست از اصلاحات زیرساختی در فرایندهای پستی خبر داد که نتایج آن می تواند وضعیت مطلوبی را برای پست و پرسنل رقم زند. صبح امروزبا حضور سبحانی فر؛ معاونین و مدیران کل ستادی و اجرایی، نشست ارزیابی عملکرد ادارات کل پست استان ها و بررسی برنامه های آتی در سالن اجتماعات ساختمان […]

مدیرعامل شرکت ملی پست از اصلاحات زیرساختی در فرایندهای پستی خبر داد که نتایج آن می تواند وضعیت مطلوبی را برای پست و پرسنل رقم زند.

صبح امروزبا حضور سبحانی فر؛ معاونین و مدیران کل ستادی و اجرایی، نشست ارزیابی عملکرد ادارات کل پست استان ها و بررسی برنامه های آتی در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی شرکت ملی پست به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

سبحانی فر دراین نشست با بیان اینکه عملکرد موفق شرکت ملی پست در اولین نمایشگاه مجازی کتاب باعث تقویت برند پست در سطح جهانی شد، بر برنامه ریزی صحیح در حوزه همکاری با دومین نمایشگاه  مجازی کتاب و رعایت دقیق دستورالعمل های ارسالی از حوزه فنی تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت ملی پست به لزوم شفاف سازی در ارائه عملکرد دقیق فرایندها به شناسایی گلوگاه‌های فساد اشاره و خواستار ارائه آن توسط دفتر مدیریت عملکرد به استان‌ها شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست با اشاره بر توجه بیشتر به درخواست‌های پرسنلی و شفاف سازی در حوزه اقدامات مربوطه معیشتی در یکسال اخیر بر برگزاری جلسات مستمر هفتگی مدیران با پرسنل استان و شهرستان‌ها تاکید نمود.

وی با بیان اینکه رعایت دقیق دستورالعمل ها در حوزه های مختلف فرایندهای پستی لازم الاجراست خواستار نظارت بیشتر و شناسایی عوامل مربوطه در حوزه ایجاد بی ترتیبی ها شد.

سبحانی فر همچنین بر بهره برداری بیشتر از ظرفیت هاب ها و خطوط پستی اشاره کرد و خواستار استفاده صحیح تمامی استان‌ها از ترولی ها؛ ترازوهای هوشمند و اتصال به نرم افزار جامع باجه قبول به جهت جلوگیری از تخلفات مربوطه شد.

معاون وزیر ارتباطات همچنین بر توجه بیشتر به بخش های روستایی و استفاده و معرفی از سامانه روستا بازار تاکید کرد.

وی با اشاره به ماموریت‌های شبکه پستی در خصوص ایجاد سرویس های ارزش افزوده از مدیران کل استان‌ها خواست تا با بهره گیری از ظرفیت کارشناسان بازاریابی، مذاکره با سازمان ها و دستگاه‌های مختلف را در دستور کار قرارداده و  نسبت به معرفی سرویس ها و ارائه ایده های مختلف کسب و کاری در پست بپردازند.

رئیس هیئت مدیره همچنین با اشاره به قرارداد احراز هویت مکانی با پلیس راهور اشاره کرد و خواستار اجرای دقیق این قرارداد و توجیه موزعین در راستای افزایش مبلغ pfp این مرسولات شد.

وی بر نظارت بیشتر بر عملکرد بخش خصوصی تاکید کرد و خواستار استفاده نمایندگی های روستایی از گوشی‌های هوشمند شد.

سبحانی فر همچنین بر ابلاغ و توجه به دستورالعمل های عفاف و حجاب اشاره کرد و افزود: «توجه ویژه بر رعایت شئونات اسلامی در سطح ادارات پست؛ باجه ها و دفاتر صورت گیرد.»

مدیرعامل شرکت ملی پست خواستار تلاش در راستای وصول مطالبات تا پایان سال به جهت انجام مطلوب پرداخت‌های پرسنلی شد.

در ادامه حسین غضنفری معاون فنی شرکت ملی پست با تاکید بر اصلاح فرایندها بر بهره برداری صحیح از امکانات و رعایت دقیق شیوه نامه های خطوط تاکید و از ارسال جزئیات مصوبات نمایشگاه کتاب برای واحدهای اجرایی طی روز جاری خبر داد.

محمدمحسنی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت نیز با اشاره به اقدامات صورت گرفته پیرامون وضعیت استخدامی و معیشتی، افزود: «چارت سازمانی بر اساس ردیف و شغل افراد در استان ها پیاده سازی و کارکنان با ردیف اجرا به مشاغل خود بازگردند.»

حمیدرضا امینی راد معاون برنامه ریزی راهبردی و توسعه فناوری اطلاعات نیز با تشریح پروژه های مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات و سهم پست در اقتصاد دیجیتال بر تلاش بیشتر جهت افزایش سهم پست در این حوزه ها تاکید کرد.

حسن عمیدی مدیرکل دفتر مدیرعامل، امور استان ها و ارتباطات نیز با تاکید بر اهمیت و توجه حداکثری بر اطلاع رسانی دومین نمایشگاه مجازی کتاب، خواستار ایجاد وحدت رویه و هماهنگی در خصوص پیاده سازی بسته اطلاع رسانی و رسانه ای تدوین شده توسط دفتر ارتباطات شد تا با توجه به ظرفیت های موجود، اطلاع رسانی و تبلیغات موثری پیرامون این رویداد در سطح کشور انجام شود.