پیام مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت «گرامیداشت روز زن»

پیام مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت «گرامیداشت روز زن»
بهمن ۲, ۱۴۰۰
123 بازدید

معاون وزیر ارتباطات و مدیعامل شرکت ملی پست با صدور پیام فرارسیدن سالروز تولد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مادر را به بانوان شاغل در شرکت ملی پست تبریک گفت.  رمضانعلی سبحانی فر در پیامی ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و فرارسیدن سالروز بزرگداشت مقام زن و مادر را تبریک گفت. متن […]

معاون وزیر ارتباطات و مدیعامل شرکت ملی پست با صدور پیام فرارسیدن سالروز تولد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مادر را به بانوان شاغل در شرکت ملی پست تبریک گفت.

 رمضانعلی سبحانی فر در پیامی ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و فرارسیدن سالروز بزرگداشت مقام زن و مادر را تبریک گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:

مادر کلمه ایست که از واژه واژه آن قداست می بارد و زن گوهری گرانبهاست که زیربنای فضیلت های انسانی و ارزش های والای خلیفه خدا بر روی زمین است.
حضور بانوان این مرز و بوم در عرصه های مختلف به ویژه صنعت پست کشور با وجود سختی های بسیار بیانگر عزم این تلاشگران جهت گام برداشتن در مسیر خودکفایی و سرافرازی مام میهن دوشادوش مردان این سرزمین است.
مایه‌ی بسی مسرت و سرافرازی است درآستانه گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) قدردان زحمات و تلاش های همکاران گرانقدری باشم که در نقش مادر، همسر و همکار در کمال نجابت، درایت و توانمندی به ایفای مسئولیت های خانوادگی و اجتماعی خود می پردازند.
بانوان همکار! حضور شما در محیط کار رحمت الهی است و افزونی نعمت در امر خدمت رسانی بهینه و مطلوب به مردم شریف با خود به همراه دارد.
اینجانب فرارسیدن زادروز حضرت فاطمه( س) و روز زن را خدمت تمامی همکاران بویژه بانوان محترم و فرهیخته ای که در جای جای میهن اسلامی در رده های مختلف صف و ستاد شرکت ملی پست در این روزهای سخت اشاعه بیماری کووید ۱۹ در ارائه خدمات کیفی متناسب با جایگاه شبکه پستی کشور از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نیستند تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

رمضانعلی سبحانی فر