هنوز گزینه ای برای تصدی وزارت خانه ها به مجلس معرفی نشده

هنوز گزینه ای برای تصدی وزارت خانه ها به مجلس معرفی نشده
شهریور ۲۵, ۱۳۹۷
150 بازدید

  عضو فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز دولت گزینه ای برای وزارت کار و اقتصاد به دولت معرفی نکرده است و گزینه های مطرح شده قطعی نبوده و در حد گمانه زنی هستند. رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با شفقنا درباره گزینه‌های پیشنهادی وزارت‌خانه‌های اقتصاد و کار، گفت: هنوز اسمی یا گزینه‌ای به […]

 

عضو فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز دولت گزینه ای برای وزارت کار و اقتصاد به دولت معرفی نکرده است و گزینه های مطرح شده قطعی نبوده و در حد گمانه زنی هستند.

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با شفقنا درباره گزینه‌های پیشنهادی وزارت‌خانه‌های اقتصاد و کار، گفت: هنوز اسمی یا گزینه‌ای به صورت قاطعانه درباره وزارت‌خانه ها مطرح نیستند و طبعا اگر گزینه یا اسمی در برخی رسانه ها به صورت غیررسمی مطرح می‌شود به صورت گمانه زنی است و هنوز به صورت رسمی دولت یا نمایندگان دولت به مجلس کسی یا فردی را به مجلس معرفی نکرده است.

نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که دولت چه زمانی این وزرا را معرفی می‌کند، گفت: فعلا که مجلس تعطیل است و از طرف دیگر مهلت قانونی سرپرست ها تمام نشده است. بنابراین هنوز دولت برای انتخاب و معرفی وزرای پیشنهادی زمان دارد.

وی همچنین درباره استیضاح وزیر صنعت توضیح داد که  همچنان نمایندگان درباره این مساله در حال رایزنی هستند و درباره اینکه سرنوشت این استیضاح چه خواهد شد، نمی توان قاطعانه پیش بینی خاصی را مطرح کرد. بنابراین هر اتفاقی در این استیضاح ممکن است و باید تا آن زمان منتظر ماند.