سبحانی فر عضو هیات تحقیق و تفحص از صنعت خودرو شد

سبحانی فر عضو هیات تحقیق و تفحص از صنعت خودرو شد
مهر ۲, ۱۳۹۷
144 بازدید

  سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن گفت: ۱۵ نفر از نمایندگان به عنوان اعضای هیات تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی کشور انتخاب شدند. ولی ملکی در گفت و گو با خانه ملت، در تشریح نشست دیروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: دستور کار اول در خصوص انتخاب اعضای هیات تحقیق […]

 

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن گفت: ۱۵ نفر از نمایندگان به عنوان اعضای هیات تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی کشور انتخاب شدند.

ولی ملکی در گفت و گو با خانه ملت، در تشریح نشست دیروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: دستور کار اول در خصوص انتخاب اعضای هیات تحقیق و تفحص از صنعت خودرو بود که در این نشست مشخص شدن.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: ۵نفر از نمایندگان شامل آقایان نجفی، فتحی، میرزایی نیکو، مقدسی و قاضی پور به عنوان درخواست کنندگان تحقیق و تفحص و ۱۰ نفر دیگر از نمایندگان از جمله آقایان علیزاده، نورقلی‌پور، ملکی، سبحانی‌فر، عزیزی، یوسف‌نژاد، زرآبادی، باستانی، گرمابی و رضیان به‌عنوان اعضای تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی کشور انتخاب شدند.

نماینده مردم مشکین شهر با اشاره به اینکه دستور کار بعدی کمیسیون در خصوص اعمال ماده ۲۳۶ آیین‌نامه داخلی مجلس در زمینه صنعت آلمینیوم به ویژه آلمینیوم المهدی بود، ادامه داد: اعمال ماده ۲۳۶ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی به درخواست آقای کریمی نماینده مردم اراک به کمیسیون صنایع و معادل ارایه شده بود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، در پایان خاطرنشان کرد: با رای نمایندگان اعمال ماده ۲۳۶ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در زمینه صنعت آلمینیوم به ویژه آلمینیوم المهدی تصویب شد و به صحن علنی مجلس ارجاع داده می‌شود..